مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):

رسالت سیدالشهدا با پیام‌ رسانی حضرت زینب کامل شد

حجت الاسلام حسینی صدر در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اردل گفت: رسالت سیدالشهدا و نهضت کربلا با پیام‌ رسانی حضرت زینب سلام الله علیها کامل شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۱۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

رسالت سیدالشهدا با پیام‌ رسانی حضرت زینب کامل شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  ناحیه اردل با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی در حسینیه شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم پیرامون رسالت روحانی در یک مجموعه و بیان فضایل  و برکات صبر حضرت زینب(سلام الله علیها) به ایراد سخن پرداخت.

وی عنوان کرد: ویژگی یاران باوفای حضرت امام حسین علیه السلام در واقعه عاشورا اقدام به موقع و به هنگام آنهاست.

حسینی صدر ادامه داد: رسالت سیدالشهدا(علیه السلام) و قیام کربلا با پیام‌ رسانی حضرت زینب (سلام الله علیها) کامل شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بنابراین رمز ماندگاری نهضت عاشورا مشیت الهی، حق‌طلبی قیام امام حسین (علیه السلام)، اهتمام امامان معصوم (علیهم‌السلام) به زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین (علیه السلام) و نقش‌آفرینی زنان پس از حادثه عاشورا است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع قیام عاشورا دو مرحله دارد؛ قیام و شهادت که رهبری آن را امام حسین (علیه السلام) بر عهده داشتند و قیام و اسارت با رهبری حضرت زینب (سلام الله علیها) صورت گرفت.

حسینی صدر افزود: متاسفانه مشاهده می کنیم در جمع های گوناگون علی رغم حضور روحانی، اشخاص غیر روحانی به بیان احادیث و روایات می پردازند، که شکل این عمل زیبا نیست و استفاده از روحانی در این امور اولی تر است.

در این مجلس آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل انجام شد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام مرتضی رحمانی، حجت الاسلام  عینعلی علیپور را به عنوان  مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل معرفی کرد.

ارسال نظرات