خبرهای داغ:

سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی آیینه تمام‌نمایی از امنیت استان است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان و حضور در نقطه صفر مرزی با اقلیم کردستان عراق، امنیت پایدار مرزی به طور کامل نمایش داده شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۲۳
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران، پیشکسوتان و اصحاب رسانه، اظهار داشت: با حضور رییس جمهور از نقطه صفر مرزی تمرچین بازدید کردیم، که همین موضوع نشان دهنده اوج امنیت در استان می باشد.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی امن ترین استان در سراسر کشورمان است، ادامه داد: این استان امن هست، ولی امنیتی نیست و مانند ناموس از مرزها حراست می کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن تاکید بر اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب وابسته نیست، ادامه داد: دایره محبت سپاه به اندازه وسعت ایران اسلامی است، شیعه، سنی و ارمنی و همه افکار و سلایق را در برمی گیرد.

این مسئول مطالبه گری را وظیفه خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران به رغم همه محدودیت ها نفوذ کلام دارند و می توانند تاثیرگذار باشند به طوری که نمایندگان مورد وثوق اقشار مختلف مردم هستند.

شهسواری با بیان اینکه مطالبه گری یک تکلیف بوده در عین حال سکوت من و شما خیانت به نسل های آینده است ولی باید حواس مان باشد که با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخرج مشترک نداشته باشیم چرا که خبرنگاران مدافعان نظام، اسلام و مردم هستند.

وی با بیان این خبرنگاری از ریشه مکتبی و زینبی برخوردار است، ضمن یادواری اینکه «کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود»، گفت: امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در انتقال پیام عاشورا نقش چشمگیری ایفا کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه اگر تاریخ هزاران سال ادامه پیدا کند همچنان وقایع عاشورا تبیین، نشر و منتقل خواهد شد، گفت: حضرت زینب (س) عاشورای حسینی را عالم گیر کرد، بنابراین خبرنگاری به دلیل برخورداری از چنین پیشینه‌ای، در جامعه اسلامی از جایگاه رفیع برخوردار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار