درجمع بسیجیان اردل عنوان شد:

انجام کار مخلصانه از ویژگی های بسیجیان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام طی بازدید از حوزه مقاومت بسیج خواهران اردل، انجام کار مخلصانه را از ویژگی های بسیجیان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۳۹
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر به همراه فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان اردل از حوزه مقاومت بسیج خواهران شهر اردل بازدید کرد.

در این دیدار سید محمود موسوی فرمانده سپاه ناحیه اردل  از فعالیت جهادی حوزه بسیج خواهران بخصوص در عرصه عفاف و حجاب تقدیر کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران شهر اردل نیز ضمن بیان موانع و مشکلات و نیازمندی های خواهران بسیجی در شهر اردل، از تلاش شبانه روزی آنها در حوزه های فرهنگی و اعتقادی سخن به میان آورد و در خصوص فعالیت های اساتید حلقه های صالحین و میزان اثرگزاری آن ها و کانال های بصیرت افزایی گزارش داد.

ارائه گزارش توسط رابط نمایندگی در این حوزه بسیج و تشریح چگونگی اجرای برنامه‌های ابلاغی مجموعه نمایندگی ولی فقیه در طول سال از دیگر بخش های این بازدید بود.

شایان ذکر است در پایان دیدار حجت الاسلام والمسلمین  حسینی صدر،  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام ) ضمن ابراز خرسندی از خدمات و مجموعه فعالیت‌های خداپسندانه و جهادی این حوزه بسیج، اظهار کرد: رویه سازمان بسیج ریز و دقیق شدن در ارزیابی جزء به جزء فعالیت‌ها و خدمات رده‌های تابعه نیست و این بازرسی ها از بسیجیان به منظور دلگرمی ایشان و حمایت ازآنهاست؛ زیرا اصلا اساس بسیج بر مبنای کار جهادی می‌باشد، بگونه‌ای که اعضای بسیج بدون هیچ مزد و منتی  و تنها در راه خدا و بصورت افتخاری در این مجموعه خدمت می‌نمایند و از ما جلوتر هستند.

وی انجام کار مخلصانه را از ویژگی های بسیجیان دانست و افزود: اخلاص و ایمان و عمل صالح از ویژگی های انجام کار در رده های بسیج است و حضور بسیجیان در عرصه های مختلف ازجمله؛ خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت همچون کرونا، سیل، زلزله و پاسداری از تمامیت ارضی میهن اسلامی طی هشت سال دفاع مقدس و مراقبت از دستاوردهای انقلاب و ارزش های اسلامی برهیچ کس پوشیده نیست.

 

ارسال نظرات