خبرهای داغ:
حجت الاسلام شهسواری با محکوم کردن جسارت اخیر به جایگاه شهید سردار همدانی گفت: بی شک وجود قلم های انقلابی و دغدغه مند اجازه نخواهد داد تا به جایگاه بلند و رفیع شهیدان گرانقدر انقلاب در عرصه های مختلف، خدشه ای وارد شود.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۵۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام غلامحسین شهسواری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به شباهت های رسالت خبرنگاری و رسالت بانوی صبر و استقامت دشت کربلا و همزمانی روز خبرنگار با عاشورای حسینی بیان کرد: یک خبرنگار همواره باید زینب کبری(س) را الگوی خویش قرار داده و همانگونه که این بانوی بزرگوار مصائب دشت کربلا را به گوش همگان رساند و پیام کربلا را با دقت و ظرافت لازم بازنشر کرد، با پایبندی به اخلاق و اصول مربوطه در راستای آگاهی بخشی به افکار عمومی جامعه خویش در طرح واقعیات به رسالت خود بپردازد.

وی گفت: این رسالت عظیم همچون رسالت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، یک رسالت ارزشمند و مقدس است.

حجت الاسلام شهسواری ضمن تقدیر از رسانه های فعال در حوزه انقلاب اظهار کرد: خبرگزاری بسیج از رسانه های انقلابی و فعال در حوزه نشر ارزش های انقلابی است و در تمام مراحل فعالیت خود همیشه پایدار شعائر اسلامی و انقلابی بوده است که قابل قدردانی است و این رسالت سنگین باید از سوی خبرنگاران انقلابی و دغدغه مند انقلاب مستمرا ادامه یابد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: در دنیای امروز که استکبار جهانی با هجمه سنگین فرهنگی خود به وسیله ابزار رسانه خود سعی در هدف قرار دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، از مهم‌ترین رسالت های یک خبرنگار، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از جامعه و مدیران و در وهله دوم، انتقال ارزش‌های اصیل انقلاب به نسل جدید و همچنین مقابله با قلم‌های فاسد و مقابله با جنگ نرم و ناتو فرهنگی است.

وی با محکوم کردن جسارت اخیر میر فتنه به ساحت سردار همدانی گفت: بی شک وجود قلم های انقلابی و دغدغه مند اجازه نخواهد داد تا به جایگاه بلند و رفیع شهیدان گرانقدر انقلاب در عرصه های مختلف، خدشه ای وارد شود و این نکته قابل اهمیت است که ملت ایران برای فرزندان شهید و رزمنده خود جایگاه ویژه ای قائل بوده و هرگز اجازه توهین و جسارت به جایگاه آنها را به هیچ عاملی نخواهند داد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها