آزادگان در دفاع مقدس با تاسی به قیام عاشورا جنگیدند

اربابی گفت: آزادگان در دفاع مقدس با تاسی به قیام عاشورا جنگیدند و بعد از اسارت نیز در جهت حفظ آرمان‌های اسلام نقش خود را به خوبی ایفا کردند.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۱۲
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر ،به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسمی در ستاد نیروی انتظامی شهرستان نیکشهر برگزار شد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در بین کارکنان ستاد نیروی انتظامی ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن، بیاناتی از حضرت امام راحل ارائه کردند و گفت: شما در پیشگاه خداوند متعال مقامی دارید که ما باید به شما غبطه بخوریم.

وی افزود: شما موجب عزّت اسلام و مسلمین و مردم ایران در دنیا گشته ‏اید، شما تاریخ را با عظمت و معنویت خود زرّین و افتخار آمیز کرده اید. شما را ملائکه الله فراموش نخواهد کرد.

اربابی بیان کرد: معلولین و مفقودین و اسرا افتخار اسلام و میهن اسلامی هستند و رحمت خداوند بر این دامن‏های پاکی که پرورانده ی این جوانان شیردل می‏باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر درپایان درجمع کارکنان انتظامی گفت: آزادگان در دفاع مقدس با تاسی به قیام عاشورا جنگیدند و بعد از اسارت نیز در جهت حفظ آرمان‌های اسلام نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

این مسئول ادامه داد: از این رو آزادگان را باید تندیس بی‌بدیل صبر و استقامت در دوران دفاع مقدس قلمداد کرد.

وی اظهار داشت: رزمندگان با تمسک به سیره عملی اهل بیت علیهم السلام از مکتب اهل بیت دفاع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار