مسئول کانون بسیج اساتید فارسان:

قیام سیدالشهدا(ع) از جنس جهاد تبیین است

مسئول کانون بسیج اساتید فارسان گفت: قیام حضرت سید الشهداء (علیه السلام ) و یاران باوفای ایشان از جنس جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۱۹
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشستی پیرامون جهاد تبیین از سوی کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان با حضور اساتید بسیجی و جمعی از نمازگزاران در محل مسجد جامع شهرستان فارسان برگزار شد.

در این برنامه احمد نادری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان در خصوص اهمیت جهاد تبیین به ایراد سخن پرداخت.

 وی با اشاره به این که  قیام حضرت سید الشهداء (علیه السلام )  و یاران باوفای ایشان از جنس جهاد تبیین است، گفت: تکمیل کننده قیام اباعبدالله الحسین(علیه السلام ) روشنگری عقیله بنی هاشم(سلام الله علیها) است و این جهاد تبیین همان مسیری است که همه ائمه اطهار آن را طی کرده اند.

نادری افزود: در حال حاضر این پرچم به دست شیعیان واقعی است و با عنایت امام زمان (عج) این جهاد عظیم را ولی امر مسلمین جهان یعنی رهبر معزز انقلاب هدایت می کنند.

وی در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در این برهه از زمان که دشمنان نظام اسلامی سعی دارند با کمک انواع رسانه ها و امکانات فضای مجازی مدیریت افکار جوامع جهانی بخصوص جوامع اسلامی و به صورت ویژه جامعه اسلامی ایران را به دست بگیرند وظیفه ماست که خود را در زمره سربازان امام حسین (ع)  بدانیم و با تاسی از قیام عاشورا و باتوجه به این واقعیت که 《 کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا 》اجازه ندهیم دشمن سیطره ظالمانه خود در عرصه های فرهنگی، مجازی، رسانه ای و عرصه اعتقادات گسترش دهد بلکه باید با حضور قوی خودمان در فضای فرهنگی و مجازی، روشنگری کنیم و واقعیات را به جوانان و افرادی که در خطر این هجمه هستند تبیین کنیم و با روشنگری لازم دشمنان را ناکام سازیم.

نادری افزود: این امر مستلزم داشتن همت بلند، حرکت جهاد گونه و همچنین  نیازمند خودسازی، تهذیب نفس و تقویت ایمان و بصیرت می باشد.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نورفارسان در پایان با ارائه گزارشی از تشکیل هیئت اندیشه‏ورز اساتید این دانشگاه، خاطر نشان کرد: بسیج اساتید با استفاده از ظرفیت هیئت های اندیشه ورز برای شناسایی و ارائه راه حل مشکلات شهرستان و استان اعلام آمادگی می کند؛ در این راستا از حضور ارزشمند مسئولین محترم  شهرستان و استان در جلسات این هیات استقبال خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار