سرهنگ محقق زاده:

بازگشت آزادگان به ایران اسلامی از دستاورد‌های ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌ دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بازگشت آزادگان به ایران اسلامی از دستاورد‌های ایستادگی بر اصول، آرمان‌ها و پایداری در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۸۷
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گچساران سرهنگ سید حمزه محقق زاده در آئین بزرگداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن آزادی نفت این شهرستان اظهار کرد: روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.


بازگشت آزادگان به ایران اسلامی از دستاورد‌های ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌ دشمنان استوی بیان کرد: بازگشت آزادگان پس از سال‌ها تحمل شدیدترین شکنجه ها،نتیجه مقاومت هوشمندانه ملت ایران و آزادگان در برابر دشمن بود.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بازگشت آزادگان به ایران اسلامی از دستاورد‌های ایستادگی بر اصول، آرمان‌ها و پایداری در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان قسم خورده ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق ضد ایران است.

بازگشت آزادگان به ایران اسلامی از دستاورد‌های ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌ دشمنان است
روانبخش دیهیم فرماندار گچساران نیز در این آئین عنوان کرد: باید قدردان آزادگان بوده زیرا آنها سالهایی از زندگی خود را در زندانهای رژیم بعث با شرایط بسیار بد سپری کردند.
وی گفت: هرسال سالروز بازگشت آزادگان را در کشور گرامی می داریم نماینده مردم گچساران و باشت نیز یک آزاده سرافراز و نویسنده کتاب پایی که جا ماند یکی از افتخارات گچساران و باشت است.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: ما در این آئین آزادگانی را که ایثار و جهاد را در شرایط بسیار سخت معنا کردند گرامی می داریم.
دیهیم خوب بیان کرد:ما عزت و اقتدار و امنیت کشور را مرهون آزادگان و شهدا دانسته و قدردان آنها هستیم.
وی افزود: وظیفه آزادگان انتقال مفاهیم و عقاید به جوانان هستند، آزادگان به دنیا ثابت کردند که جهاد با توپ و تانک تنها میسر نیست بلکه می توان با دست خالی با ایثار و گذشت جهاد را معنا کرد.
فرماندار گچساران ادامه داد: ایمان یک شناخت و معرفت قلبی بوده، آن چیزی که آزادگان در زمان جنگ آن را با صبر خود نشان دادند و در بدترین شرایط اسارت احترام و اعتقاد به رهبری و دین را ثابت کردند.
دبهیم خوب اضافه کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ما باید از آزادگان که از ذخایر انقلاب محسوب می شوند استفاده کنیم زیرا آنها دانش آموخته نهصت حسینی و معلم ایثار و از خود گذشتگی بوده و الان نیز معلم عشق و ایثار و انتقال ارزش های مفاهیم هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات