تجلیل از نوجوان ۱۳ ساله ایده پرداز و نخبه کهگیلویه و بویراحمدی

در مراسمی از علیرضا رجبی نوجوان ۱۳ ساله ایده پرداز و نخبه هم استانی توسط مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۰۵۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، نوجوان ۱۳ ساله علیرضا رجبی در رشته های ورزشی کونگ فو و والیبال موفق به کسب رتبه استانی شده است.
در این دیدار به رسم یادبود از طرف مجمع متخصصین و نخبگان ایران و مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد لوح تقدیر و هدایایی به این جوان ایده پرداز اهداء شد.
متن لوح تقدیر آمده است...

طلب العلم علی کل مسلم فریضه

دانش آموز کوشا، ایده پرداز جوان جناب آقای علیرضا رجبی

امروزه حرکت عظیم علمی درکشور عزیزمان به دست دانش آموزان ، دانشجویان و نخبگان فرهیخته و با حمایت همه جانبه ی مسوولان و مدیران علمی و  فرهنگی آغاز شده است و بر همگان به ویژه جامعه ی علمی کشوراست تا با هم فکری وهمیاری گسترده در تقویت واعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ودفاع ازمواضع اصولی وانسانی بیش از پیش کوشا باشند.
بدین وسیله اهتمام به دانش اندوزی که هماهنگ با فطرت خداجوی آدمی و قرین با دین باوری و ایمان است و دوبال پیشرفت و تعالی آدمی را به همراه دارد; فرصت را مغتنم شمرده اکتساب افتخارآمیز شما بعنوان ایده پرداز جوان تبریک و تهنیت عرض نموده و این لوح تقدیر  تقدیم حضور عالمانه ی شما می گردد.
باامید به اینکه با بهره مندی از ارزش های بومی ،ملی و دینی شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای الهی و مادی شما جهت نیل به توسعه ی پایدار انسانی دین محور در جهان کنونی باشیم.

که ایزد مقامی ببخشد بلند          برآنان که در بحر دانش درند

محمدجواد درخشان
دبیر مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد

دکتر خسروی نصیرزاده
دبیرکل مجمع متخصصین و نخبگان ایران

 

تجلیل از نوجوان ۱۳ ساله ایده پرداز و نخبه کهگیلویه و بویراحمدیتجلیل از نوجوان ۱۳ ساله ایده پرداز و نخبه کهگیلویه و بویراحمدیتجلیل از نوجوان ۱۳ ساله ایده پرداز و نخبه کهگیلویه و بویراحمدی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار