خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شهدای ما در همان مسیر سیدالشهدا(ع) حرکت کردند و برای اعتلای کلمه الله قیام کردند و با ایثار و فداکاری به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۴۵۲۰۷۴
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان و گرامیداشت سالروز حضور سپهبد حاج قاسم سلیمانی در همدان با اشاره به نقش آفرینی‌های رزمندگان استان همدان در این عملیات اظهار کرد: پس از افتخار آفرینی مردم همدان در عملیات رمضان و تقدیم ۱۶۰ شهید طی این عملیات دشمن بی‌رحمانه با حمله به نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس این شهر، ۸۰ نفر از مردم بی‌پناه را به شهادت رساند، که در کمترین شهری در نماز جمعه چنین شهدایی تقدیم نظام و انقلاب شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نکوداشت مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان عنوان کرد: ما به کسانی که خالصانه ایثار و مجاهدت می‌کنند افتخار می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن کسانی می‌توانند در میدان حق پیروز باشند که پیوند خود با خداوند و ولایت را حفظ کنند و به مبدا عالم و قدرت الهی اعتقاد داشته باشند، گفت: قرآن در مورد افرادی سخن می‌گوید که در میدان حق و مقابله با باطل مبارزه کردند و شهدا هم در این مسیر بودند.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) برای اعتلای کلمه الله در جامعه قیام کردند و هدف اصلی عاشورا، تحقق حرف خداوند در جامعه بود، تصریح کرد: شهدای ما نیز در همان مسیر سیدالشهدا(ع) حرکت کردند و برای اعتلای کلمه الله قیام کردند و با ایثار و فداکاری به شهادت رسیدند.

شعبانی به مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ حق علیه باطل اشاره و بیان کرد: شهدای ما جوانان ۲۰ ساله بودند که در مقابل جهان استکبار به خوبی ایستادند و فداکاری کردند که دو ویژگی آنها پیوند با خداوند و ولایت و خلوص نیت باعث پیروزی آنان شد بنابراین اگر امروز می‌خواهیم مدیریت داشته باشیم باید خلوص نیت و پیوند ولایت و محب متقین را داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش آفرینی های مردم دارالمومنین همدان در عرصه‌های مختلف یاداور شد: مردم استان همدان دارالمومنین و دارلمجاهدین هستند که همواره در مسیر اعتلای حق تلاش کردند و در این میان با تقدیم ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از حرم، شهدایی همانند شهید همدانی‌ها، شهید چیت‌سازیان و شهید حاجی بابایی‌ها با تمام وجود در مقابل استکبار و جبهه باطل ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به حضور شهید سلیمانی در نخستین یادواره شهدای عملیات رمضان در استان اشاره و بیان کرد: این شهید والامقام در همین تربیون به این مهم اشاره کردند که «ما ملت امام حسینیم» به این معنا که ما ادامه دهنده همان مسیری هستیم که حضرت زینب با وجود آنکه در اسارت بودند، اما امیر بودند.

وی یادآور شد: افتخار می‌کنیم در کشور اقدامات خوبی صورت گرفته و مصوبات خوبی در مجلس تصویب شده است اما همچنان مردم خواستار رفع مشکلات هستند که امیدوارم این مهم مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات