خبرهای داغ:

خدمت به مردم تداوم راه شهدا/اتحاد قوا برای حل مشکلات مردم

شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه امروز خدمت مسئولین به مردم سبب تداوم راه شهدا است، گفت: امروز قوا در راستای فرامین رهبری در راستای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۱۴
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

خدمت به مردم تداوم راه شهدا/اتحاد قوا برای حل مشکلات مردمبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی در بیست و هشتمین یادواره ۹۵ شهید شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی شاهرود در این شرکت با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی با بیان اینکه این شرکت در دوران دفاع مقدس کمک‌های بسیاری به جبهه‌ها کرده است و کمک‌های لجستیکی و انسانی آن فراموش نمی‌شود، افزود: اکثریت شهدای البرز شرقی مانند سایر شهدای شهرستان شاهرود و میامی در خط مقدم به شهادت رسیدند.
او با اشاره به اینکه امروز جز امن‌ترین کشور‌های جهان هستیم، گفت: این منم به برکت شهداست و امروز بعد از گذشته چهل و سه سال از انقلاب مردم یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارند که در دوران دفاع مقدس بر مبنای تکلیف شرعی و لبیک به ندای امام راحل در مقابل دشمنان ایستادند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز این یادواره شهدا برپا می‌شود در صورتی که دشمنان اسلام می‌خواستند جمهوری اسلامی نباشد و ما در صحنه نباشیم و کشور قدرتمند نباشد، اما امروز می‌بینیم خون شهدا، سبب شد ثابت قدم و استوار در منطقه به عنوان قدرتمند بدرخشیم.
او با بیان اینکه اگر حزب الله لبنان امروز در مقابل رژیم صهیونسیتی ایستاده از مقاومت و صبر و خون‌های پاک شهدایی است که نهال انقلاب را آبیاری کردند که به درخت تنومند و قوی تبدیل شده که در مقابل همه‌ی طوفان‌ها مقاومت می‌کند.
خانی با تاکید بر اینکه امروز کسانی که تلاش داشتند با تحریم‌های فنی و تخصصی ما را به زانو درآورند، پای میز مذاکره هستند تا تحریم‌های زمان ترامپ را لغو کنند، گفت: ما سختی‌های مردم را درک می‌کنیم و به لطف خدا در چهل و سه سال انقلاب هیچ زمانی نداشتیم که سه قوه در کنار هم استراتژی رهبری انقلاب را با در کنار مردم و کمک به حل مشکلات اقتصادی حل کنند و امروز قوا در کنار هم هستند تا مشکلات مردم برطرف شود.
او تصریح کرد: گره‌های کور اقتصادی که توسط دشمن زده شده با استراتژی رهبری انقلاب، تیم اقتصادی دولت به دنبال راه و روشی برای حل آنهاست و امروز همه‌ی دستگاه‌های اجرایی کشور در قوای مختلف در کنار هم ایستادند هر چند اختلاف کارشناسی است که با جلسات برطرف می‌شود و این از برکت خون شهداست.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروز هیچ وابستگی به کشور‌های خارجی نداریم و در بخش‌های مختلف استقلال داریم، اما در جنگ برای خرید سیم خاردار مشکل داشتیم و امروز قدرت یک منطقه، جمهوری اسلامی ایران است و اسرائیل و استکبار جهانی جرأت حمله ندارند.
او تأکید کرد: امروز دشمنان به نتیجه رسیدند که به تحریم‌های قبل از ترامپ برگردند و تیم مذاکره کننده ما امروز عقب نشینی نکرده و چیزی از دست ندادیم.
خانی ادامه داد: تمام قدرت نظامی ما به خاطر مردم است و مردم امروز به ما قدرت و توان و انرژی می‌دهند و آنکه مذاکره می‌کند به پشتیبانی شما مردم است و امروز در مجلس قانونی تصویب می‌شود به خاطر حمایت و در صحنه بودن شما مردم است.
او اضافه کرد: علی رغم همه تبلیغات دشمنان ما با حضور در یادواره شهدا در مسیر شهدا هستیم و نخواهیم گذاشت خون شهدا پایمال شود و مردم را نمی‌توانند از اهل بیت و ولایت جدا کنند و این اثر خون شهدا است که برای خدا جان دادند.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه ما به خاطر خون شهدا قوی و محکم صحبت می‌کنیم، افزود: پنج هزار رزمنده در طول هشت سال دفاع مقدس از شرکت معادن ذغال سنگ البرز شرقی در جبهه حضور داشتند و امروز نیز در جهاد تولید در خط مقدم هستند.
او تصریح کرد: خدمت به مردم بهترین کار برای تداوم راه شهدا است و مسیر شهدا برای ما راه را شفاف و روشن می‌کند و مسئولی که در شهرستان و کشور نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد در مسیر شهدا نیست.
خانی افزود: به لطف خدا مسیری که در شهرستان شاهرود و میامی در حال انجام است، در راستای کار و تولید و اشتغالزایی است و با همه توان پیش می‌رویم و بستر آن در مجلس و دولت آماده است و بودجه شهرستان شاهرود و میامی افزایش یافته است تا شش برابر و مجلس و دولت در کنار هم برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار