فرمانده سپاه عاشورا:

مجاهدت جوانان در فضای مجازی شبیه ایثار عزت‌مندانه رزمندگان است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا مجاهدت جوانان در عرصه فضای مجازی را به ایثار عزت‌مندانه رزمندگان تشبیه کرد و گفت: اگر ما در این مبارزه به ظاهر ساده اما پیچیده، حربه‌های دشمن را تشخیص دهیم می توانیم آن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۲۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در افتتاحیه دوره «آموزشی و توانمندسازی گرا»، افزود: سست کردن اراده و ایمان آخرین حربه‌ای است که دشمنان با آن سعی بر غلبه دارند و با تبدیل دستاوردها به نقطه ضعف باعث دلسردی هم‌وطنان از آینده انقلاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: لشکرها، گردان‌ها و تیپ‌های سایبری دشمنان مجهز هستند و ما در برابر چنین دشمنی و با تجهیزات اندک ایستادگی می‌کنیم و حربه‌های آنها را ابتر می‌گذاریم.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به تاریخچه انقلاب و جنگ تحمیلی، اظهار کرد: کشور ما اراده، قدرت و تخصص هر کاری را دارد و با تکلیفی که بر خود تعریف کرده‌، باعث ارتقای توانمندی و ایجاد انگیزه شده است.

وی ادامه داد: باید با اتکا بر اراده‌های خود سعی بر کنترل این فضا داشته باشیم؛ باید با اتحاد، انسجام، فکر، تدبیر و محتواسازی اقناعی سعی داشته باشیم به دست‌برتر تبدیل شویم و در این جنگ ترکیبی به لطف خدا پیروز می‌شویم.

سردار عباسقلی زاده با تاکید بر این‌که ما زمان جنگ به ابتکار رزمندگان با ابتدائی‌ترین امکانات پهبادهای عکس‌برداری درست کرده بودیم، یادآور شد: در فضای امروز نیز باید با چنین روحیه‌ای در فضای مجازی مجاهدت کنیم.

ارسال نظرات