انتقاد امام جمعه خورموج از مصاحبه با نیروهای پتروپالایش کنگان در تهران

کد خبر: ۹۴۵۲۲۱۰
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، امام جمعه شهرستان دشتی عنوان کرد: ظاهرا به افرادی که در آزمون شرکت پتروپالایش کنگان پذیرفته شدند اعلام شده که مصاحبه آنها در تهران برگزار می شود؛ واقعا مایه تاسف است که اینطور به جوان ما در زمینه اشتغال بی‌حرمتی می‌شود و کسی هم مدافع حق آنها نیست. 

وی ابراز داشت: چرا این همه نیرو پذیرش شده باید برای مصاحبه به تهران بروند اما دونفر مصاحبه کننده به بوشهر نیاید؟ اگراین جفا و دهن کجی به جوانان ما نیست پس چیست؟ آقای استاندار، آقای نماینده مجلس، جوانان ما در اینگونه مواقع انتظار دارند مدافع حق و حقوق شان باشید و اجازه بی‌حرمتی به آنها را ندهید. 

در ادامه ایشان گفتند: چندبار عرض کردیم و باز هم می‌گویم که وضعیت اشتغال و کار در شهرستان دشتی بسیار اسفناک است و انبوهی از جوانان بیکار در این شهرستان وجود دارند و این مسئله باید در اولویت آقایان مسؤول باشد که نیست. 

خطیب نمازجمعه شهر خورموج خاطرنشان کرد: گاهی مسؤولان ما اولویت‌ها را اشتباهی می‌بینند بسیاری از کارها و اقدامات انجام شده یا در حال انجام به اندازه اشتغال یک جوان اولویت ندارد اما این دغدغه در عملکرد آقایان اصلا دیده نمی‌شود؛ با حرف زدن و ارائه آمارهای غیرواقعی که اوضاع اشتغال درست نمی‌شود و با عزم و اراده قوی و مصمم و جهادی باید پای کار بیاید تا گره‌ها باز شود.

 

ارسال نظرات