دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به مقام والای شهید است

سرهنگ نکویی گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۰۸
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر به همراه جمعی از پاسداران ناحیه نیکشهر در دیدار از خانواده شهیدان والامقام شهیدمرتضی علی احمدی، شهیدخدارحم حیدری راد، شهید حجت هراتی، شهیدسعیدمهرجان، شهیدمرتضی کباری ا مقام شامخ شهداتجلیل کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهداست.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.

وی خطاب به خانواده این شهدا گفت: دعا کنید این شهیدان عزیز کمک کنند تا به مسئولیت‌های خود نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عمل کنیم.

وی اظهارکرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.


سرهنگ نکویی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و هرمسئولی نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار