خبرهای داغ:
قناعت گفت: باید از حداکثر ظرفیت ها در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی استفاده شود.
کد خبر: ۹۴۵۲۴۸۸
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت استاندار  خراسان جنوبی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در چند سال اخیر، فرصت بسیار مناسبی برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و اجرای پروژه‌های زیرساختی فراهم کرده است.

قناعت اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی زمینه مناسبی برای بهبود شاخص‌ها و دستیابی به اسناد بالادستی و سند چشم انداز ۲۰ ساله می‌باشد.

وی با بیان اینکه در صورت لزوم تعداد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان باید افزایش یابد، اظهار داشت: باید با استفاده از فرصت‌های مناسب، در بعد کمیت و کیفیت پروژه‌هایی را در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان تعریف کنیم.

استاندار با اشاره به اینکه یک سوم اعتبارات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود، گفت: باید تعریف پروژه‌های جدید به گونه‌ای باشد که در تأمین سهم استانی نیز دچار مشکل نشویم.

قناعت با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات کارشناسی، پیش از طرح پروژه‌ها در ستاد راهبری افزود: دستگاه‌های اجرایی باید پیگیر اعتبارات ملی نیز باشند و سهم بری از این محل افزایش یابد.

وی با ابراز امیدواری از بهره برداری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در زمان مناسب اظهار داشت: در صورتی که پروژه‌هایی در مرحله اجرا دچار مانع و مشکل شده باید برای رفع آن تلاش کرد تا در فرصت مناسب به بهره برداری برسد.

استاندار افزود: تأمین زیرساخت شهرک‌ها نیز باید در قالب پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر باشد تا برخی از عقب ماندگی‌ها جبران شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها