فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم(ع):

آزادگان احیاگر عطر شهیدان در وطن هستند

سردار حمید محمدی گفت: آزادگان گوشه ای از زندگی در اسارت با حفظ عزت و کرامت انسانی را به تصویر کشیدند.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۴۲
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت سالروز وورد آزادگان به میهن اسلامی، گفت: آزادگان مایه فخر و افتخار ما در هشت سال دفاع مقدس بودند که در مصحف زرین عصر انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند.

سردار حمید محمدی، آزادگان را احیاگر عطر شهیدان در وطن خواند و افزود: آزادگان یادآور رشادت های پرشور رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستند و بازگشت آنان احیاگر عطر یاد و خاطره شهیدان جاویدان در وطن اسلامی است.

وی ادامه داد: ایستادگی و مقاومت آزادگان همیشه سرافراز در طول سالهای سخت و مشقت بار اسارت بیش از پیش،  سربلندی ملت بزرگ ایران را در منظر جهانیان آشکار ساخت و این عزیزان نشان دادند که با رشادت و ایستادگی خود الگوگرفته از سیدالساجدین حضرت امام زین العابدین علیه السلام هستند و پیام آزادگی را برای جهانیان مخابره کردند.

سردار محمدی گفت: آزادگان به مولایشان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام متوسل شدند و سختی ها را تحمل کردند و در برابر مشکلات خم به ابرو نیاوردند و در دوران اسارت فقط پیام مظلومیت خویش را به گوش جهانیان رساندند.

وی افزود: خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که آزادگان عزیز ما توانستند گوشه ای از زندگی در اسارت با حفظ عزت و کرامت انسانی را به تصویر بکشند و به نسل جدید آن حماسه های بزرگ را انتقال دهند.

در این مراسم که به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شده بود، از آزاده سرافراز فرامرز فتاحی از بسیجیان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار