حجت الاسلام پناهيان:

اربعین رزمایش عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و منتظران امام زمان(عج) است

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: چه سعادتی بزرگی که توفیق فراهم کردن مقدمه ظهور امام زمان(عج) نصیب شما شده است.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۸۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاري بسيج، حجت‌الاسلام«علیرضا پناهیان» استاد حوزه و دانشگاه در اجتماع ۴ هزار نفری خادمان اربعین در مصلای شهر ایلام، اظهار كرد: استان ایلام بدلیل نزدیکی قرار گرفتن در شرایط جغرافیایی همچون نزدیکی به کربلا زمینه ای را برای مردمانش فراهم کرده است که این مردمان برای خدمت به زائران حسینی امروز به قیام نشسته اند و خدمت به زائران حسینی را یک افتخار می دانند.

وی با اشاره به اینکه کرونا باعث شد که یکی دو سال مردم ایران در این حرکت عظیم حضور نداشتند، اظهار کرد: اما بحمدالله امروز زمینه ای فراهم شده است که این حرکت عظیم واجتماع بزرگ در حال وقوع پیوستن است.

حجت الاسلام پناهيان يادآور شد: خدماتی که در مردم عراق و ایرانی های حاضر در این کشور در راستای پذیرایی از زوار ارائه دادند سبب گردید که مردم عراق در نزد ایرانی ها با عظمت شوند.

 وي بيان كرد: متاسفانه تلاشهای زیادی را در راستای مخاطره انداختن امنیت زائران صورت گرفت اما بحمدالله با توجه و عنایتی که به این مقوله شد بسیاری از نقشه های دشمنان نقش برآب شد و امروز اربعین این حرکت عظیم مردمی در امنیت کامل در حال برگزاری است.

حجت الاسلام پناهيان تصريح كرد: ما به فرهنگ این مردمان افتخار می کنیم چرا که نگاه شما به خدمت رسانی به زوار زمینه ایجاد چنین فرهنگی را درنقاط مختلف کشور همچون مشهد  مقدس فراهم کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه هاي كشور بيان كرد: اربعین رزمایش عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و منتظران امام زمان(عج) است، اولین رزمایش مقدمه سازان ظهور و اولین محل تغذیه معرفتی و معنوی سربازان حضرت ولی عصر (عج) است.

وي با بيان اينكه چه سعادتی بزرگی است که توفیق فراهم کردن مقدمه ظهور امام زمان(عج) نصیب شما شده تا خادم زائران امام حسین(ع) باشید، ابراز كرد: همانطور که استاندار ایلام بیان کردند بدون دریافت اعتبار، توسعه زیرساخت‌های اربعین در ایلام در دست اقدام است که بیشتر از حد اعتبارات فعالیت صورت گرفته و امیدواریم برای سال دیگر مشکل زیرساختی نداشته باشیم.

‌‌استاد حوزه و دانشگاه هاي كشور با اشاره به اينكه  مدیران کار جهادی انجام خواهند داد و مردم تفاوت زیرساخت ها را لمس خواهند کرد، افزود: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام حضوری فعال دارند تا یک اربعین باشکوه برگزار شود.

ارسال نظرات