مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خبر داد؛

آماده‌سازی دانشجویان برای نقش‌آفرینی در «جهاد تبیین» و «گام دوم انقلاب»/آغاز دوره تشکیلاتی خط امام بسیج دانشجویی در استان مرکزی

«پوراسماعیل» گفت: آماده‌سازی دانشجویان برای نقش‌آفرینی در میدان جهاد تبیین و گام دوم انقلاب، از مهمترین اهداف برگزاری دوره خط امام بسیج دانشجویی است که در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۲۶۳۸
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،«ابراهیم پوراسماعیل» مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در آیین افتتاحیه دوره تشکیلاتی خط امام بسیج دانشجویی، اظهار داشت: تحقق جهاد علمی، افزایش بصیرت سیاسی دانشجویان، ترویج اخلاق و معنویت در بین دانشجویان و خدمت‌رسانی به مردم از ماموریت‌های مهم بسیج دانشجویی است که دوره تشکیلاتی خط امام جهت آماده‌سازی دانشجویان بسیجی در این راستا هدف‌گذاری شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی افزود: همچنین آماده‌سازی دانشجویان برای نقش‌آفرینی در میدان جهاد تبیین و گام دوم انقلاب، از مهمترین اهداف برگزاری دوره خط امام بسیج دانشجویی است که در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

پور اسماعیل بیان کرد: خوشبختانه امروز در جمع دانشگاهیان افراد زیادی، دغدغه‌مند و علاقمند به کار تشکیلاتی هستند که بسیج دانشجویی در راستای اجرای ماموریت‌ها از آن‌ها برای کار تشکیلاتی و تربیتی استفاده می‌کند و در طول سال برنامه‌های فرهنگی، علمی و جهادی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی دوره تشکیلاتی خط امام، بیان کرد: مرحله استانی دوره تشکیلاتی خط امام با حضور ۱۵۰ نفر از دانشجویان استان مرکزی از امروز شروع می‌شود و در این دوره اساتید برجسته حضور خواهند داشت و در نهایت منتخبین به دوره کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم بسیج دانشجویی طرح مسئله‌محوری است و خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و موفقیت‌های زیادی کسب شده است که شتاب می‌گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار