خبرهای داغ:

۷ طرح عمرانی در مناطق صنعتی شاهرود بهره‌برداری می‌شود

شاهرود_مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود گفت: هفت پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این منطقه با اعتبار بیش از ۲۴۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۶۸
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

۷ طرح عمرانی در مناطق صنعتی شاهرود بهره‌برداری می‌شودبه گزارش خبرنگار بسیج، محمدتقی توحیدی‌نیا، اظهار کرد: از مجموع هفت پروژه عمرانی آماده افتتاح در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این منطقه، سه پروژه مربوط به شهرک صنعتی شاهرود، یک پروژه مربوط به ناحیه صنعتی ابرسج و سه پروژه مربوط به ناحیه صنعتی قلعه‌نو خرقان است.
او ادامه داد: اجرای شبکه فیبر نوری به طول سه کیلومتر، تهیه و نصب جدول به طول ۳۰ کیلومتر و اجرای شبکه ۲۰ کیلوولت و روشنایی در فاز توسعه از پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال در شهرک صنعتی شاهرود است.
مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود تصریح کرد: اجرای آسفالت به مساحت بیش از ۱۲ هزار مترمربع از پروژه‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ناحیه ابرسج است.
توحیدی‌نیا خاطرنشان کرد: اجرای شبکه برق و روشنایی به طول ۲.۷ کیلومتر اجرای نگهبانی و اجرای شبکه گاز به طول دو کیلومتر از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در ناحیه صنعتی قلعه‌نو است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار