خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه فراشبند برگزار شد:

بیستمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه باشعار "تکریم و عزت حسینی"

بیستمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه، در شهرستان فراشبند باشعار "تکریم و عزت حسینی" برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۹۹
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس ، رزمایش کمک های مومنانه با حضور فرماندار ، امام‌جمعه و تعدادی از مسوولین‌، و همچنین نیروهای سپاه ناحیه فراشبند در محل سالن ورزشی ۹ دی ناحیه برگزار شد .

سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان فرمانده سپاه ناحیه فراشبند گفت: اقدام اساسی سپاه در نهضت کمک های مومنانه، در راستای منویات مقام معظم رهبری ، در جهت خدمت خالصانه به اقشار آسیب پذیر می باشد .

وی به برکات و اهمیت این کار مهم و خداپسندانه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت : سپاه ناحیه همواره در جهت کمک به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار ، پیش قدم بوده و دراین مسیر خدمات برجسته ای را به مردم محروم شهرستان ارائه نموده است.

فروزان تصریح کرد :به برکت نهضت کمک مومنانه تاکنون در شهرستان ۲۰ مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار شده که در این مرحله ۱۴۰۰ بسته معیشتی در این رزمایش در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه فراشبند ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی به شکل هدفمند و با استفاده از قرارگاه‌های محله محور سپاه توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت محلات و اقشار انجام می‌شود و با توجه به اینکه کلیه نیازها و مشکلات محلات در این قرارگاه‌ها شناسایی شده ،بسته‌ها و سایر اقدامات حمایتی به شکل هدفمند توزیع می‌شود.
سرهنگ دوم پاسدار فروزان، از زحمات و تلاشها ی مسوول بسیج سازندگی ناحیه ، خیرین و فرماندهان حوزه ها ، بسیجیان و گروه های جهادی و ادارات و نهادهایی که در جهت کمک رسانی و تهیه بسته های معیشتی همکاری کردند نیز تقدیر کرد .


در ادامه برنامه ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی ، امام جمعه شهرستان ، ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران کمک های مومنانه ،خاطرنشان ساخت : حزب اموی برای نابودی اسلام ، روحیه قبیله گری و تعصبات قبیله ای را احیا نمود .

وی به دومین روش امویان برای ضربه زدن به اسلام را تبعیض نژادی اشاره کرد و گفت : امویان تا توانستند محبان اهل بیت و شیعیان امام علی را تحقیر کردند و آنها را در محاصره اقتصادی شدید قرار دادند .

امام‌جمعه ادامه داد : تحریم دشمنان چیز جدیدی نیست ، بلکه کاری سابقه دار است انهم با سابقه طولانی ۱۴۰۰ ساله .

ابراهیمی تصریح کرد : بعد از شهادت امام حسین(ع) ، تمامی مردم مرتد شدند به غیر از ۷ نفر، که با تلاش و فداکاری های امام سجاد دوباره شیعه جانی تازه گرفت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها