پیام تبریک مسئول بسیج سازندگی به مناسبت هفته دولت

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان به مناسبت آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک روز کارمند، پیامی صادر نمود.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۳۳
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان به مناسبت آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک روز کارمند، پیامی صادر نمود.

در متن پیام به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم
》اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِی دَوْلَهٍ کَرِیمَهٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ《
هفته دولت فرصت مناسبی است تا بار دیگر با تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، این بار بیش از گذشته با عزمی راسخ و با گام هایی استوار افق تازه ای را در برابر بدخواهی های دشمن با حماسه ای اقتصادی در راستای تحقق شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» ترسیم کنیم و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در سایه سار منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فراهم نماییم.
بی گمان پیروی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، می تواند زمینه ساز رشد و پیشرفت روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف باشد.
این هفته، نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی و  فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان، مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.
اینجانب به نمایندگی از جامعه جهادگران استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز  کارمند  را تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است مسئولان، مدیران  و کارمندان عزیز بافرهنگ کار وتلاش جهادی وتکریم ارباب رجوع و با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر،  در سایه وحدت و همدلی، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را فراهم آورند.

جواد جلالی
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان

 

ارسال نظرات