خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس سبب حفظ دین، ناموس و اسلام شد گفت: در دفاع مقدس دشمنان امورات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و دینی را مورد هجوم قرار دادند.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۵۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با علی‌اصغر جعفری معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و مدیرعامل موزه  ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موضوع انقلاب که در یک مقطع خاصی در مقابل استعمار قرار گرفت و به لازمه آن دفاع مقدس مسائلی است که گذر زمان روشن کرده و بعد از این نیز روشن‌تر خواهد شد.

وی گفت: شرایطی که در دنیا پیش آوردند و دنیا را به دو نیمکره شرقی و غرب تقسیم کردند که بلوک شرق در واقع دست ساخته غرب بود که به تعبیر علامه شهید «مطهری» مثل دوبال قیچی اسلام را قیچی می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه به تعبیر امام راحل «آمریکا شوروی را ابزار قرار داده بود و آن را بازی می‌دادند»، افزود: استعمار پیش می‌رفت و موانع را برمی‌داشت و کشور‌های دنیا که تقسیم شده بودند در حد حفظ منافع غرب می‌توانستند توسعه بدهند یا جلو بروند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه گذر زمان نشان داد که انقلاب اسلامی برای نجات بشر چه کرد، افزود: گزینه‌های روی میز یک واقعیت بوده که همواره دشمنان به آن اشاره کردند و جهان با اسم صدام به این کشور حمله کردند که ما در تهیه سیم خاردار خود مشکل داشتیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، مقدس است، چون دین، فرهنگ، اخلاق و هویت انسان را ثابت نگه داشت، اضافه کرد: در دفاع مقدس دشمنان امورات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و دینی را مورد هجوم قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دفاع مقدس را سبب حفظ دین، اخلاق و ناموس و اسلام دانست و تبیین کرد: در هجوم نابرابر به همراه نفوذ، کارشکنی و تحریم‌ها و دولت‌هایی که با انقلاب‌های رنگی آمدند، اما با این نیروی مسلح و در پای رهنمود‌های ولایت پیروز شدیم و امروز در تمام فصول زندگی خود حرف برای گفتن داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، ترک پیشرفت در حوزه نظامی را خطای بزرگی دانست و گفت: هر کشوری این مهم را نداشته باشد نابود است امروز دیگر این‌ها به وضوح همه کسی می‌فهمد.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس حافظ هویت ما شد و نسل بشر را حفظ کرد، ادامه داد: باید این فرهنگ به نسل آینده منتقل شود و در آموزش و پرورش باید سرفصل جداگانه‌ای برای این مهم در نظر گرفته شود و همچنین به صورت یک برنامه خانوادگی، مادران برای فرزندان خود اهمیت دفاع مقدس را تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اکنون ایران و ستون امنیت جهانی قرار دارد و دنیا شکل جدیدی پیدا کرده و در این شکل جدید اندیشه انقلاب اسلامی روشن است، چون مردم جهان به دنبال عدالت هستند و در صحنه میدانی این مکتب اسلام اهل بیت (ع) است که صدای عدالت انسانی آن امام علی (ع) است.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس

ارسال نظرات
پر بیننده ها