خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

برگزاری یادواره شهدای رسانه در بیرجند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، از برگزاری یادواره شهدای رسانه در بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۷۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه ۴۰ عنوان خدمات با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال در یک سال گذشته در استان اجرا شده است، گفت: افتتاح مرکز آموزشی و نگارخانه‌های  طلوع زیرکوه، وحدت درمیان، آفتاب سرایان، خورشید بشرویه، برگزاری جشنواره مد و لباس منطقه ای، دومین سوگواره شعر عاشورایی، احداث اولین موسسه انیمیشن سازی، پانزدهمین جشنواره تئاتر، سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم، جشنواره فیلم فجر ازجمله برنامه‌های مهم این اداره کل در یک سال  گذشته بوده است.

فرخنده افزود: در هفته دولت ۱۴۰۱، خانه مطبوعات استان  با ۱۵۰ متر مربع زیربنا و اعتباری معادل ۹ میلیارد ریال با تجهیزات ۴ میلیارد ریالی افتتاح  خواهد شد.  

وی گفت: به منظور ترویج نوشت افزار ایرانی اسلامی با هدف کمک به تقویت فکری دانش آموزان و حمایت از صنف نوشت افزار استان و تولیدات بومی، نمایشگاه نوشت افزار هویت انقلابی، اسلامی ایرانی یکشنبه ۹ صبح در سالن شماره دو جماران افتتاح می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: این نمایشگاه با  ۲۸ غرفه به مدت ۶ روز، صبح و عصر از ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۱   با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی در  حسینیه جماران دایر خواهد بود.

فرخنده با اشاره به برپایی موکب اهالی هنر در ایام ماه صفر گفت: این موکب فرهنگی به مدت ۵ شب از هفتم تا یازدهم  از ساعت از ۱۸ الی ۲۲، در محل پارک شهدای گمنام واقع در خیابان پاسداران برپا خواهد شد.

وی افزود: این برنامه با ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی، طرح ایتام و اکرام همراه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در شب آخر این مراسم  یادواره شهدای رسانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها