خبرهای داغ:
سرهنگ حسین زاده خبرداد:

فعالیت ۴۶ گروه سازمان یافته بسیج کارمندی برای مناطق محروم

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: ۴۶ گروه سازمان یافته بسیج کارمندی در مناطق محروم خدمات ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۵۳۴۵۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۵

سرهنگ حسین‌زاده ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته بسیج ادارات کارمندان و روز قشر بسیج کارمندی نیز همزمان با هفته دولت است؛ این هفته از دوم شهریور آغاز و تا هشتم شهریور با شعار محوری «نقش‌آفرینی بسیج ادارات و کارمندان در تحقق دولت اسلامی» به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت این هفته در خوزستان افزود: یکی از مهمترین برنامه‌ها اجرای میز خدمت با حضور مدیران و کارمندان بسیجی در مصلای نماز جمعه سراسر استان برای پاسخگویی به عموم مردم است؛ همچنین همایش بزرگ مدیران، کارمندان و فرماندهان بسیجی یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: تجدید بیعت با میثاق شهدا از دیگر برنامه‌ها خواهد بود که در قالب غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا انجام می‌شود.

سرهنگ حسین‌زاده بیان کرد: حضور سازمان یافته در انتقال خون برای اجرای نذر خون، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها، نشست‌ها و همایش‌های مختلف در قالب جهاد تبیین و همچنین تجلیل از کارمندان نمونه و برگزیده از دیگر برنامه‌های هفته بسیج کارمندی هستند.

وی با اشاره به اجرای رزمایش گروه‌های جهادی در قالب میز خدمت و اعزام به مناطق محروم به صورت کشوری عنوان کرد: گروه‌های جهادی با توجه به تخصص خود برای خدمت‌رسانی به مردم به مناطق محروم سراسر خوزستان اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به فعالیت ۴۶ گروه سازمان یافته بسیج کارمندی در اطلس بسیج سازندگی در خصوص برنامه‌های این فرماندهی به مناسبت اربعین یادآور شد: گروه‌های جهادی و ادارات زیرساختی مثل آب، برق، راه و شهرسازی، مخابرات و دیگر نهادهای خدمات‌رسان در مرزها مستقر هستند تا زیرساخت‌های لازم برای زائران فراهم شود؛ همچنین دستگاه‌های فرهنگی نیز نسبت به راه‌اندازی مواکب اقدام می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها