موضوع جمعیت، امروز یک جنگ نرم است

هادی سیاسی بسیج بیان نمود.موضوع جمعیت، امروز یک جنگ نرم است و دشمن در این مسیر به موفقیت خود نزدیک شده و ما برای جلوگیری از آن جامعه را باید آگاه کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۵۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛ فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی هادی سیاسی بسیج اظهار کرد:  موضوع جمعیت، امروز یک جنگ نرم است و دشمن در این مسیر به موفقیت خود نزدیک شده و ما برای جلوگیری از آن جامعه را باید آگاه کنیم.
هادی سیاسی با اشاره به اینکه دشمنان دنبال القای ناامیدی به مردم هستند، تصریح کرد: دشمنان بیش از ۵۰ سال است برای جلوگیری از رشد جمعیت ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند چرا که معتقدند مساله جمعیت می‌تواند موجب ضربه زدن به جامعه ایران شود بنابراین از هیچ کوششی در راستای جلوگیری از رشد جمعیت کشور فروگذار نمی‌کنند

وی تاکید کرد: پیری جمعیت در آینده یک معضل جدی برای کشور خواهد بود که ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی کشور را می‌تواند دچار مشکل کند بنابراین باید در حوزه‌های مختلف به برنامه افزایش جمعیت بها داده و برای اجرای قانون جدیت داشته باشیم.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ادامه داد: متاسفانه مشاهده می شود حتی در بین اقشاری که مشکل معیشتی ندارند که نسبت به اهمیت مساله فرزندآوری حساس نیستند و یا اینکه به داشتن تنها یک فرزند اکتفا می‌کنند.

 

ارسال نظرات