خبرهای داغ:
دامغان_ امام جمعه دامغان ضمن اشاره به جنگ شناختی دشمن گفت: راه مقابله با جنگ ادراکی و شناختی و اهداف شوم دشمن جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۲۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه دامغان در همایش فصلی فرماندهان پیشکسوت سپاه استان سمنان که در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون فضای جنگی دشمن با جمهوری اسلامی ایران جنگ سایبری، ادراکی و شناختی است و می توان گفت که جهاد تبیین بهترین راه مقابله با این جنگ ها و اهداف شوم دشمن می باشد. 

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در خط مقدم جهاد تبیین هستند و ضرورت دارد شما فرماندهان پیشکسوت با کسب اطلاعات جامع و کامل که در جنگ شناختی به دشمن ضربه می زند این اطلاعات را بیان و به مسأله جهاد تبیین بپردازید. 

رستمیان با تفسیر آیه 112 سوره انعام تصریح کرد: این آیه یکی از سنت‌های الهی را بیان می کند و همچنین به این مساله می پردازد که در مقابل جبهه حق همیشه جبهه دشمن حضور دارد.

وی افزود: در جهاد تبیین کارنامه موفقیت‌های علمی، اقتصادی، نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی را باید برای همه به خوبی تبیین کرد و گفت که این پیشرفت ها به سختی به دست آمده و ماندگارتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها