تبریز- ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اعتباری بالغ بر ۶۰۸ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۲۸
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز جمعه اعلام کرد: با افتتاح این تعداد پروژه ۴ هزار و ۹۹۰ مترمربع به فضای عمرانی شبکه بهداشت و درمان استان آذربایجان شرقی افزوده می شود.
بهمن نقی پور سی تی اسکن مرکز درمانی شهرستان ملکان با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، دستگاه ام آر آی شهرستان اهربا اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال را از جمله این طرح ها اعلام کرد.
وی گفت: مرکز جامعه سلامت شهری ایلخچی با کاربری بهداشتی و در متراژ ۱۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از اتمام عملیات عمرانی در مرکز جامع سلامت روستایی مرکز هرگلان عجب شیر خبر داد و گفت: این مرکز با کاربری بهداشتی در مساحتی بالغ بر ۴۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال افتتاح می شود.
دکتر نقی پور افزود: دو مرکز جامع سلامت روستایی قلعه کندی کلیبر و مرکز خورجستان هشترود با میزان اعتبار ۹۵ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی خانه بهداشت علی آباد قشلاق در شهرستان اسکو با کاربری بهداشتی در متراژ ۱۲۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال و مرکز جامع سلامت شهری آیت الله باقری بنابی در زمینی بالغ بر ۴۵۰ متر مربع با تخصیص اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز را از دیگر طرح های هفته دولت اعلام کرد.
وی همچنین گفت: سه باب خانه ویزیت اکیپ سیار در شهرستان چاراویماق به متراژ ۱۲۰ متر مربع و با کاربری بهداشتی با میزان اعتبار پنج میلیارد ریال که توسط بنیاد علوی تقبل شده است مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع آموزش در امر بهداشت گفت: مرکز آموزش بهورزی بناب نیز در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

وزیر بهداشت صبح امروز وارد تبریز شد و در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، گزارشی از پیشرفت ها و دستاوردهای یکساله دولت در حوزه سلامت را ارائه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها