خبرهای داغ:
طی رزمایش جهاد مقدس؛

بهره مندی ۳۰۰نفر از اهالی روستا‌های فردوس از خدمت گروه جهادی فاطمیون

اسدالهی مسئول گروه جهادی فاطمیون گفت: ۱۳ نفر از اعضای گروه جهادی فاطمیون در رزمایش جهاد مقدس حضور یافته و طی دو روز گذشته با حضور در چهار روستای شهرستان فردوس حداقل به ۳۰۰ نفر در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۴۶
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ۱۳ شهریور ماه اجلاسیه ملی جهادگران به میزبانی شهرستان فردوس با حضور  ۶۰۰ نخبه و ۲۰۰ گروه جهادی برگزار خواهد شد.

در این راستا از دوم شهریور ماه رزمایش جهاد مقدس با حضور گروه‌های جهادی شهرستان فردوس، ۸۰ گروه جهادگر از شهرستان بیرجند و تعدادی از گروه‌های جهادی خراسان رضوی آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه دارد.

صغری اسدالهی مسئول گروه جهادی فاطمیون از شهرستان بیرجند در این خصوص، اظهار کرد: فعالیت گروه جهادی فاطمیون از سال ۱۳۸۳ آغاز شده است.

وی افزود: این گروه جهادی در زمینه‌های مختلف از جمله هنری، فرهنگی، آموزشی، اشتغال زایی، مشاوره در زمینه اعتیاد، جمعیت و خانواده فعالیت دارد.

مسئول گروه جهادی فاطمیون بیان کرد: ۱۳ نفر از اعضای گروه جهادی فاطمیون در رزمایش جهاد مقدس حضور یافته و طی دو روز گذشته با حضور در چهار روستای شهرستان فردوس حداقل به ۳۰۰ نفر در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی کردند.

اسدالهی عنوان کرد: این گروه جهادی با هدف خدمت به مردم و دولت، خودسازی و تبدیل عرصه فرهنگ به جهاد در رزمایش جهاد مقدس شرکت کرده و در زمینه‌های هنری، درسی، کار با کودک، کلاس قرآن و احکام، جهاد تبیین، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و در نهایت غبار روبی مساجد خدمت رسانی داشت.

وی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی ۴۵ عضو دارد که ۱۸ نفر از این اعضا ثابت هستند و عمده اعضا خانم و طلبه هستند.

مسئول گروه جهادی فاطمیون افزود: این گروه جهادی طی دو روز فعالیت در روستا‌های فتح آباد، حسین آباد، گستج و محل محروم جواد الائمه در حاشیه شهر فردوس حضور داشت.


  انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار