افتتاح پروژه‌های روستایی به مناسبت هفته دولت در ملایر

همدان- ۱۷۴ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که طی یکسال گذشته احداث، بهسازی و مقاوم سازی شده است، امروز همزمان با هفته دولت در شهرستان ملایر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۹۸۸
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
افتتاح پروژه‌های روستایی به مناسبت هفته دولت در ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج، سلمان اسماعیلی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در روستای گوشه کساوند ملایر از اجرای مصوبات میز خدمت برگزار شده در این روستا خبر داد و اظهار کرد: برپایی این میز‌های خدمت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، آب، برق، مخابرات و ... گفت: عدد‌ها و شاخص‌های به دست آمده در زمینه‌های مختلف امیدوارکننده است و در ۶ ماهه دوم سال مردم آثار آن را مشاهده می‌کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه اعداد و ارقام برای ما مهم نیست، تأکید کرد: آنچه برای ما مهم است حضور مسئولان و دولتمردان در کنار مردم است.

وی ۳۱ سفر استانی و ۹ سفر موضوعی رئیس جمهور و هیأت دولت را افتخارآفرین دانست و افزود: اینکه رئیس دولت پس از دیدار و گفتگو با رئیس جمهور کشوری ابرقدرت مانند چین و روسیه، هم صحبت پیرمرد و پیرزن روستایی عشایرنشین شود، مایه افتخار است.

اسماعیلی با بیان اینکه قدرت این دولت، مردمی بودن آن است، مطرح کرد: ما به برپایی ۴۲ میز خدمت طی ۶ ماه گذشته در بخش‌ها و روستا‌های ملایر افتخار می‌کنیم.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه کلید حل مشکلات در دست مردم و در همین روستا‌ها است، خاطرنشان کرد: ادعا و افتخار ما این است که دوشادوش مردم برای حل مشکلات می‌جنگیم.

گفتنی است؛ ۱۷۴ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که طی یکسال گذشته توسط بنیاد مسکن ملایر احداث، بهسازی و مقاوم سازی شده است، که همزمان با هفته دولت در روستای گوشه کساوند به نمایندگی از واحد‌های احداثی افتتاح شد.

در این مراسم پروژه بهسازی و آسفالت ۷۷ هزار و ۱۰۷ مترمربع، زیرسازی ۹.۷۲ کیلومتر، جدولگذاری به طول ۷۴۳۸ متر در روستای گرجایی با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۹۹۱ میلیون تومان در روستای گوشه کساوند به بهره‌برداری رسید.

همچنین در ادامه به مناسبت هفته دولت پروژه آسفالت معابر شهر زنگنه، احداث بلوار شهدا و نصب و راه اندازی ۱۵ دوربین نظارتی با مجموع ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در شهر زنگنه به بهره برداری رسید.

پروژه آبیاری کم فشار در زمینی به مساحت ۱۷۳ هکتار و با اعتباری به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان در روستای گرجایی ملایر نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

این پروژه با ایجاد اشتغال برای پنج نفر، سبب جلوگیری از هدررفتن آب در مسیر‌های انتقال و توزیع، افزایش راندمان آبیاری و استفاده بهینه از آب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار