خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام حسین علیه السلام نجف آباد:

هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و مسئولین است

در این دیدار که به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار گردید ، سروان قاسمی فرمانده حوزه امام حسین علیه السلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را تبریک گفت و در ادامه اظهار داشت : هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت وبه خصوص مسئولین بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی است تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم عزیر فراهم آید و دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف برای همگان تشریح شود.
کد خبر: ۹۴۵۴۰۰۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، در این دیدار که به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار گردید ، سروان قاسمی فرمانده حوزه امام حسین علیه السلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را تبریک گفت و در ادامه اظهار داشت : هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت وبه خصوص مسئولین بعنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و فرصت مناسبی است تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم عزیر فراهم آید و دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف برای همگان تشریح شود. چرا که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی، ذخیره معنوی دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوری اسلامی است.
سروان قاسمی بیان داشت :بدون شک تمام مسئولان و مدیران باید با عنایت به رویکرد مردم مدارانه ی دولت و تکریم ارباب رجوع ، ویژگی های بارز اخلاقی و رفتاری شهدای دولت را الگوی همیشگی خود قرار داده و با تلاش شبانه روزی زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند و خدمت صادقانه به مردم شریف شهرستان کلاردشت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
در ادامه مهندس امامی در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت : هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.
وی ادامه داد: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند .
این دیدار به مناسبت گرامی داشت هفته دولت در دفتر شهرداری شهرستان توسط حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار