در نشست خبری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری مطرح شد؛

افتتاح 67 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان ری/ حذف خبرنگاران زرد تا پایان شهریور

فرماندار شهرستان ری از افتتاح 67 پروژه به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۴۰۲۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

حمید زمانی معاون استاندار  و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 67 پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر4800 میلیارد تومان با اشتغالزایی برای 834 نفر در سطح شهرستان ری به بهره برداری می رسد.

وی افزود: 16 پروژه باز سازی قنوات با صرف اعتباری بالغ بر 290 میلیارد تومان از دیگر پروژه های عمرانی شهرستان ری است.

پایان کار فیک نیوزها و خبرنگارنماها تا۳۰ شهریور ماه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری نیز در این جلسه گفت: ارائه لیست واحد و مشخص از خبرنگاران دارای مجوز می تواند جلوی خیلی از مسائل و مشکلاتی که پیش از این شهرستان ری را دچار مشکلات و التهاب نموده بود، را برطرف سازد و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه واقعی و زحمت کش را از دلالان رسانه‌ای و فیک نیوز ها مجزا سازد.

  سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از سوی فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار گردید از اعلام لیست واحد خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری تا پایان شهریور ماه خبر داد و افزود: در حوزه رسانه و مطبوعات اقدامات خوبی از سوی  خانه مطبوعات ری صورت گرفته است و امیدواریم با حمایت قاطع فرماندار  ، شاهد ساماندهی و حل مسائل و مشکلات خبرنگاران باشیم.

وی افزود: خانه مطبوعات به عنوان یک تشکل صنفی قانونی و بازوی اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعاتی نقش موثری در برگزاری کلاس های آموزش خبرنگاری، امور رفاهی و همچنین ساماندهی و حل مسائل مربوط به حوزه خبرنگاران و رسانه ها را ایفا کرده است.

وی ادامه داد: ارائه لیست واحد و مشخص از خبرنگاران دارای مجوز می تواند جلوی خیلی از مسائل و مشکلاتی که پیش از این شهرستان ری را دچار مشکلات و التهاب نموده بود، را برطرف سازد و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه واقعی و زحمت کش را از دلالان رسانه‌ای و فیک نیوز ها مجزا سازد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار