خبرهای داغ:

نصب مه پاش و آماده‌سازی محل اسکان زوار در مرز چذابه

شهردار معنوی چذابه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص راهپیمایی اربعین حسینی، از آماده‌سازی محل اسکان در مرز در روز‌های آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۴۳۵۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

مسلم آقاجری در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۷ شهریورماه) برگزار شد، با اشاره به اتمام کار ایجاد مه‌پاش در مسیر پیاده‌روی اربعین تا پایان هفته اظهار کرد: تعمیرات و اورهال ۵۶ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در پایانه مرزی عراق انجام شده است.

وی افزود: استقرار و جانمایی مقر شهرداری در پایانه چذابه نیز انجام شده است. امسال در بحث خدماتی از نیرو‌های بومی استفاده کرده‌ایم و روزانه ۴۰ نفر در دو شیفت خدمات را انجام می‌دهند و از ۲۱ تا ۳۰ شهریورماه تعداد نیرو‌ها به ۷۰ نفر افزایش می‌یابد.

شهردار معنوی چذابه با بیان اینکه ملزومات بهداشتی خریداری شده و در انبار مرز چذابه قرار دارند، گفت: ماشین‌آلات شهرداری اهواز شامل دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی، سه دستگاه خودروی پرس، بیل میکانیکی، جحشه و خودروی مکنده، از روز ۵ صفر در مرز چذابه مستقر می‌شوند.

آقاجری افزود: ۲۰ دستگاه اتوبوس شهرداری اهواز آماده اعزام به مرز هستند و به دستور معاون استاندار خوزستان شب گذشته دو دستگاه مینی‌بوس برای جابه‌جایی زائران به مرز اعزام شده‌اند.

وی عنوان کرد: در پایانه مرزی ایران و همچنین عراق دو موکب داریم که کار در موکب عراق به صورت مشترک با گروه حشد الشعبی انجام می‌شود. کار ایجاد محل اسکان با مساحت ۵۰۰ مترمربع در پایانه مرزی ایران نیز در یکی دو روز آینده تکمیل می‌شود.

آقاجری با بیان اینکه کار روی زمین مانده نداریم، افزود: موکب شهرداری اهواز در پایانه مرزی چذابه نیز خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را انجام می‌دهد.

در ادامه رضا بزاززاده سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با اشاره به هماهنگی برای تامین اتوبوس‌های مورد نیاز برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی گفت: بر اساس هماهنگی‌ها شهر‌های یزد، دزفول و شهرکرد اتوبوس‌هایی به این منظور اعزام خواهند کرد.

وی افزود: فعلا مقرر شده است یزد ۳۰ دستگاه اتوبوس و دزفول ۱۱ دستگاه اتوبوس اعزام کنند.

در ادامه حجت‌الله زارع‌زاده نایب رئیس شورای شهر اهواز نیز گفت: سال‌های گذشته ناگهان از استانداری تماس می‌گرفتند و درخواست اعزام ۲۰ دستگاه اتوبوس داشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه محور هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز است باید همه تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم انجام شود تا سر بزنگاه با وضعیت بدی مواجه نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار