خبرهای داغ:
حجه الاسلام و المسلمین فرهنگ عنوان کرد:

امام جمعه ها همیشه حافظ و سنگربان این مرز و بوم بوده وهستند وباید خودشان را برای فداکاریهای بیشتر آماده کنند.

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه نایین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان نایین ، ،فرماندار ،نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس رزمندگان و فرمانده گردان120امام حسین(علیه السلام) و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان نایین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۰۲
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14مام حسن(علیه السلام)، مراسم تکریم و معارفه امام جمعه نایین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان نایین ، ،فرماندار ،نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس رزمندگان و فرمانده گردان120امام حسین(علیه السلام) و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان نایین برگزار شد.

فرمانده گردان120امام حسین(علیه السلام)در رابطه با این خبر گفت: استقبال از امام جمعه جدید در میدان ورودی شهر نایین توسط مردم مومن وایثارگر به همراه مسئولین و دیدار با خانواده محترم جانباز عزیز محمد امامی و خانواده شهیدان خانی و بخشی، قسمتی از برنامه های انجام شده در بدو ورود ایشان به شهرستان نایین بود.

این فرمانده در ادامه افزود:این امام جمعه‌ با حضور در گلزار شهدای نایین واقع در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی(علیه السلام) تجدید میثاقی با شهدای عزیز انجام و سپس فرماندار محترم و نماینده محترم مردم خدمت ایشان ضمن تبریک به امام جمعه به ایراد سخنرانی پرداختند .

درادامه این آیین از حجت الاسلام سجادی امام جمعه پیشین نایین تجلیل بعمل آمد و سپس، حجت الاسلام مطهرخو به عنوان امام جمعه جدید نایین معرفی شد.

این فرمانده ادامه داد:حجه الاسلام و المسلمین فرهنگ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان نیز ضمن تقدیر از زحمات حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای سجادی، متن حکم حضرت حجه الاسلام و المسلمین مطهرخو را قرائت نمودند و حکم امام جمعه جدید شهرستان توسط پدر شهید عرب به ایشان تحویل داده شد.

لازم به ذکر است که: حجه الاسلام و المسلمین فرهنگ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان در بخشی از بیانات خود خاطر نشان کردند : امام جمعه تریبون مردم است و نه شخص، نه گروه و نه فرد، امام جمعه ها همیشه حافظ و سنگربان این مرز و بوم بوده وهستند وباید خودشان را برای فداکاریهای بیشتر آماده کنند.

حضرت حجه الاسلام و المسلمین مطهرخو در خطبه های نمازی عبادی سیاسی جمعه از عموم مردم به ویژه جوانان برای استعانت و کمک به ایشان و شهرستان دعوت نمودند و با بیان مطالبی در خصوص جنگ رسانه ای به تشریح منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی دراین زمینه پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار