خبرهای داغ:
به همت قرارگاه جهادی حضرت یونس:

آبرسانی به روستا‌های شهرستان زیرکوه آغاز شد

جانشین قرارگاه جهادی حضرت یونس (ع) گفت: در راستای رزمایش جهاد مقدس آبرسانی به روستا‌های شهرستان زیرکوه با همکاری قرارگاه جهادی یونس (ع) آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۱۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجتبی رادمهر جانشین قرارگاه جهادی حضرت یونس (ع) از استان تهران در جمع خبرنگاران از حضور اعضای این قرارگاه جهادی در خراسان جنوبی و حضور در رزمایش جهاد مقدس خبر داد.

وی افزود: قرارگاه جهادی یونس دارای گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، عمرانی، فرهنگی، دامپزشکی، کشاورزی و ... است.

جانشین قرارگاه جهادی حضرت یونس (ع) بیان کرد: این قرارگاه جهادی از سال ۱۳۹۰ شهرستان زیرکوه را به عنوان منطقه هدف قرار داده و هر ساله در این منطقه حضور و برای محرومیت زدایی فعالیت دارد.

رادمهر عنوان کرد: در حال حاضر حدود دو هفته میشود اعضای قرارگاه جهادی حضرت یونس (ع) در شهرستان زیرکوه حضور داشته و قرار است کار آبرسانی، اصلاح و توسعه شبکه آب روستایی را برای سه روستای شهرستان زیرکوه انجام دهیم که کار گلنک زنی به این سه روستا روز گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستا‌های دزگ، پیچکان و کاسکان در راستای جهاد آبرسانی است، اظهار کرد: این اقدام با مشارکت قرارگاه جهادی حضرت یونس (ع)، بسیج سازندگی، آب و فاضلاب و بنیاد علوی انجام میشود.

جانشین قرارگاه جهادی حضرت یونس (ع) گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر بحث آب شرب و آب کشاورزی جزو نیاز‌های اولیه مردم مناطق روستایی است، استقبال و همکاری مردم در اجرای این پروژه‌ها بسیار خوب است.

رادمهر با بیان اینکه کارجهادی در مناطق روستایی برکات روحی و معنوی زیادی برای جهادگران دارد، خاطرنشان کرد: تمام هدف جهادگران از حضور در مناطق روستایی و فعالیت جهادی این است که اندکی دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده و قطره‌ای آب پای درخت انقلاب ریخته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها