تجلیل از جهادگر بسیجی و مدافع سلامت در زاهدان

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به پاس قدردانی از خدمات شایسته و تلاش های خالصانه و متعهدانه جهادگر بسیجی نادر میری مسئول واحد فرهنگی بسیج ادارات حوزه صاحب زمان و فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۵۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به پاس قدردانی از خدمات شایسته و تلاش های خالصانه و مجدانه و متعهدانه مدافع و جهادگر بسیجی نادر میری، مسئول واحد فرهنگی بسیج ادارات حوزه صاحب زمان و فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تجلیل شد.

نادر میری گفت: سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با اهداء لوح سپاس و تندیس یادبود یادواره شهدای کارمند در همایش لاله های سپید، بزرگداشت شهدای مدافع سلامت، مراتب تقدیر و تشکر خود را از دندانپزشک جهادگر نادر میری بعمل آوردند.

وی با بیان این که مسئولین و بسیجیان باید دشمن شناس باشند، افزود: مدیران باروحیه جهادی و انقلابی در راستای خدمت به محرومین و افراد کم برخوردار جامعه کشور را به سامان رساند.

مسئول واحد فرهنگی بسیج ادارات حوزه صاحب زمان(عج) تصریح کرد: فرهنگ و مکتب ایثارگری، مقاومت باید از سیره و روش شهداء الگو گیرد و با حرکتی جهادی در بخش های مختلف کشور باعث خدمت رسانی به ملت ایران و اقتدار هرچه بیشتر انقلاب اسلامی شوند.

شایان ذکر است که لوح تقدیری هم از جانب مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به پاس خدمات داوطلبانه وهمکاری باهلال احمر وهمکاری دربحران وکارهای جهادی به نادر میری توسط مدیر کل هلال احمر سیستان و بلوچستان اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار