خبرهای داغ:
در هفته دولت صورت گرفت،

افتتاح ۲۷ طرح با اشتغالزایی ۴۴ نفر در بخش مرکزی شاهرود

شاهرود_ سرپرست بخشداری مرکزی شاهرود گفت: ۲۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸۱ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۴۴ نفر در بخش مرکزی شاهرود بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۶۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

افتتاح ۲۷ طرح با اشتغالزایی ۴۴ نفر در بخش مرکزی شاهرودمحمدرضا واعظی در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: طرح‌های افتتاحی بخش مرکزی شامل ۲۳ طرح عمرانی با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان و چهار طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد تومان است.
او با اشاره به اینکه در هفته دولت عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی با پیش بینی بودجه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان نیز آغاز شد، گفت: از طرح‌های افتتاح شده بخش مرکزی می‌توان به کارخانه خوراک دام اکبریان واقع در شهرک صنعتی شاهرود با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال۲۰ نفر اشاره کرد.
واعظی از افتتاح پست برق شهرک صنعتی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان خبر داد و اظهار کرد: طرح تأمین آب آشامیدنی روستای راهنجان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی افتتاح شد.
سرپرست بخشداری مرکزی شاهرود ادامه داد: آسفالت محور رویان به شاهرود به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
او اضافه کرد: افتتاح طرح آسفالت محور روستای قلعه عضدی به قلعه شوکت و بهسازی و آسفالت معابر شهر رویان و روستا‌های دیزج، سطوه، دهملا و آغاز عملیات منبع ذخیره آب آشامیدنی طرود در هفته دولت در بخش مرکزی انجام شد.
واعظی اظهار امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها در راستای اهداف، برنامه و راهبرد‌های دولت مردمی گامی هر چند کوچک در جهت خدمت به مردم شریف، زحمتکش و قدردان بخش مرکزی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها