استاندارقزوین؛  

دولت، در کنار تشکل های مردمی در مناسبت ها حضور دارد

استاندار قزوین با بیان اینکه بسیاری از خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم اربعینی هستند، گفت: رسالت دولت بر این است که در موضوع اربعین و بسیاری از مناسبت های مردمی مشارکت داشته باشد، البته این به معنای ورود و دخالت و از بین بردن ذات مردمی چنین برنامه هایی نیست و دولت در کنار تشکل های برگزار کننده این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۹۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در گردهمایی فعالین عرصه اربعین استان قزوین اظهار دشت: اربعین با عظمتی که روز به روز هم بیشتر می شود تبدیل به عظیم ترین واقعه مردمی در جهان شده است و در مقابل تجمعاتی مانند حج و سایر مناسبت های دنیا بسیار باشکوه تر برگزار می شود.

وی افزود: دولت سیزدهم با رویکرد مردمی سازی اداره کشور و حمایت از خواست، اراده و منفعت مردم بر سرکار آمده و طبیعی است که برای وقایع، خواست، اجتماع و برنامه های مردمی نقش تسهیل گری داشته باشد.

اعلایی با بیان اینکه بسیاری از خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم اربعینی هستند، گفت: رسالت دولت بر این است که در موضوع اربعین و بسیاری از مناسبت های مردمی مشارکت داشته باشد، البته این به معنای ورود و دخالت و از بین بردن ذات مردمی چنین برنامه هایی نیست و دولت در کنار تشکل های برگزار کننده این برنامه‌ها است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان قزوین یکی از پیشگامان موضوع مردمی سازی در بحث اربعین است و این استان برای نخستین بار به سمت مردمی سازی قوانین اربعینی رفت که این موضوع مورد تاکید رئیس جمهور هم قرار گرفت.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار