خبرهای داغ:
شهردار بهار خبر داد

انجام ۶ هزار تن آسفالت‌ریزی در شهر بهار

همدان-شهردار بهار گفت: طی ۶ ماه گذشته باتوجه به درخواست‌های مردمی، آسفالت‌ریزی معابر در مناطق کم برخوردار، با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بالغ بر ۶ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.
کد خبر: ۹۴۵۵۰۱۷
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، مهدی مجیدی در مراسم افتتاحیه تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری بهار با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی یک سال‌ جاری اظهار کرد: بلوار شیخ محمد باقر بهاری از جمله این پروژه‌های است که این فضا بلا استفاده طی سال‌های گذشته ورودی شهرک پاسداران در پشت ادارات شهرستان بلاتکلیفی مانده بود که در مجموع اعتبار بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان شامل رفوژ میانی و زیرسازي، طرفین آسفالت نسبت به پارک نواری طراحی شده است.

وی با اشاره به مجموع پروژه‌های عمرانی افزود: طی ۶ ماه گذشته باتوجه به درخواست‌های مردمی، آسفالت‌ریزی معابر در مناطق کم برخوردار، با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بالغ بر ۶ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است .

شهردار بهار با اشاره به احداث واحد تجاری در بلوار شهید باهنر با اعتبار ۴ میلیارد تومان گفت: در مجموع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان تاکنون کار عمرانی شهرداری بهار انجام شده است.

وی تصریح کرد: در بودجه سال جاری ۶ هزار تن آسفالت پيش‌بيني شده و با پیگیری‌هایی که انجام شد از محل باز آفرینی و حوزه راه و شهرسازی موفق شده‌ایم ۱۲۰ تن قیر رایگان دریافت کنیم، در سال‌های گذشته نیز به طور میانگین ۲ هزار تن آسفالت داشتیم که در مجموع امسال به ۸ هزار و ۴۰۰ تن می‌رسد.

مجیدی عنوان کرد: با توجه به‌ جلسات و دیدارهای مردمی بيشترين درخواست‌های مردمی در بحث آسفالت‌ریزی بوده بنابراین امسال همت و تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر معطوف به آسفالت‌ریزی به خصوص در مناطق کم برخوردار است که بیش از ۸۰ درصد تعهداتی که در بودجه داشتیم انجام شده و تا قبل از بارندگی‌ها تمام پروژه‌های عمرانی به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: در جدول‌گذاری معابر با اعتبار ۲.۵ ميليارد تومان انتهای بلوار شاهد گلستان ۱۳، بهارستانی‌های ۸ و ۱۰، انتهای بلوار معلم خیابان تختی و کوچه‌های منشعب از جمله کوچه‌های همت، زیور، بن بست پامچال ۲، درخشان، شیخ علی میرزا، سادات حسنی قطب و بن بست رز نیز به انجام رسیده است.

شهردار بهار تصریح کرد: همچنین در پروژه زیرسازي معابر در بلوار شیخ محمدباقر بهاری، بلوار معلم، مسیر سلامت‌ جنب بلوار کشاورز زیرسازي شده و در کوچه‌های بهار نارنج، هوشمندی، پامچال ۲،شهید چراغی، دانشور نیز در مجموع بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است .

وی ضمن تقدیر از مشارکت همدلی شهروندان گفت: امیدواریم با تداوم این همکاری و مشارکت شهروندان شاهد رشد و پویایی شهر بهار در ارائه خدمات هرچه به شهروندان فهیم و قدر شناس شهر بهار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار