خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ارزنده:

راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین کنگره بین الملی و حماسه انسان‌های خداجو است

همدان-خطیب جمعه شهرستان بهار با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین کنگره بین الملی و حماسه انسان‌های خداجو است، گفت: این همایش و حماسه شور حسینی همه را به حرکت انداخته است.
کد خبر: ۹۴۵۵۰۵۸
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بهار با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار کرد: در فتنه عراق منافقان فتنه‌ای راه انداختند که زود فروکش کرد، و کسانی از روی نا آگاهی در این شور قرار گرفتند و عده‌ای جانشان را دادند و آسیب‌ها و خسارت‌های مالی و امکانات و آبرو بر عراق وارد شد.

وی افزود: پس وقتی آشوبی شکل می‌گیرد یک عده را با خود همراه می‌کند اما باید آگاه و با بصیرت بود تا در دام فتنه‌گران نیفتیم و باید در فتنه‌ها آگاهانه تصمیم بگیریم، و حواسمان باشد در آتش دشمن نیفتیم و آگاهانه و عالمانه وارد معرکه شویم تا دشمن استفاده سوء نکند و باعث تضعیف اسلام، تشیع و انقلاب نشویم.

امام جمعه بهار اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت اظهار رضایت از عملکرد دولت داشت و انصافا باید به دولتمردان تبریک گفت که موفق عمل کردند و با دادن امید به ملت شریف ایران، یک به یک همه مسائل را پیش بردند و تورم ۶۱درصدی را به ۴۰درصد رساندند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین بزرگترین کنگره بین الملی و حماسه انسان‌های خداجو است، گفت: این همایش و حماسه شور حسینی همه را به حرکت انداخته، و در این مسیر ما باید آگاهانه و با بصیرت قدم برداریم و توجه کنیم، در مسیر، اخلاق اسلامی را رعایت کنیم و حرمت زائران، موکب داران و خودمان را حفظ کنیم.

ارزنده گفت: امسال بهاری‌ها بالغ بر ۶۶۵میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی برای موکب عراق کمک کردند که مراسم بدرقه کاروان زائران و ۱۲ تریلر و کامیون برای اعزام به کربلا بعد از نماز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار