بهره برداری از سه پروژه فرهنگی ورزشی در یزد

سه طرح عمرانی فرهنگی ورزشی در بخش مرکزی یزد با حضور نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۵۵۰۷۶
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سه طرح عمرانی و ورزشی با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مردم شامل ۲ زمین چمن مصنوعی و بلواری در روستا‌های فهرج، دهنو و احمدآباد مشیر در بخش مرکزی یزد با صرف ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در کنار امور عمرانی جزو برنامه‌های مهم و مورد تاکید به خصوص در مناطق روستایی است.

محمد صالح جوکار در آیین افتتاح طرح‌ها در جمع و مسئولان افزود: تا پایان امسال در قالب طرح مشارکتی و ایجاد زیرساخت لازم در مناطق روستایی تمامی آن‌ها دارای چمن مصنوعی می‌شود.

وی اظهار کرد: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

همچنین فرماندار یزد گفت: توسعه برنامه‌های ورزشی، تفریحی و فرهنگی با همکاری نمایندگان مجلس و همکاری و همراهی مردم و مسئولان جزو برنامه‌های مهم در مناطق روستایی بخش مرکزی است.

سید محمدرضا مدرسی افزود: ایجاد ظرفیت‌های مختلف فرهنگی ورزشی با همکاری مردم و پیگیری مسئولان مناطق باید بیش از گذشته مدنظر قرار گیرد که در روستا‌ها ضروری است.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: ایجاد زیرساخت در مناطق روستایی بخش مرکزی یزد با همکاری مجلس و متولیان منطقه پیگیری می‌شود

علیرضا پورسلمان افزود: تاکنون برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در مناطق روستایی کار‌های خوبی صورت گرفته و ایجاد چمن مصنوعی برای تمامی مناطق در دستور کار است.

همچنین بخشدار مرکزی یزد گفت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی جزو برنامه‌های مهم و محوری برای نوجوانان و جوانان پیگیری و اقدام شده است.

محمد صادق ابوالقاسمی افزود: ایجاد زمینه و زیرساخت برای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در کنار امور عمرانی با جدیت همچنان در روستا‌های بخش مرکزی پیگیری می‌شود.

وی همکاری مردم و خیران را با دولت و مسئولان برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و اجرای طرح‌های مورد نیاز در بخش عمرانی در روستا‌ها خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار