جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح

عملیات کربلای ۲ درس بصیرت و خداشناسی است

به گفته جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح  عملیات کربلای ۲ را درس خدا شناسی و بصیرت بوده است.
کد خبر: ۹۴۵۵۴۴۴
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،  امیر سرتیپ ابراهیم گلفام در مراسم یادواره شهدای شهید محمود قلی‌پور و ۱۹۰ شهید عملیات کربلای ۲ با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت کشور در عرصه‌های مختلف هستند، اظهار کرد: استکبار بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از تمام توان خود برای سرنگونی این جمهوری اسلامی استفاده کرد ولی رزمندگان اسلام با ایثار و فداکاری خود مانع از انجام این کار شدند.

وی با اشاره به نقش رزمندگان گیلانی در عملیات کربلای دو گفت: عملیات کربلای ۲ یک عملیات بی نظیر در تاریخ دوران دفاع مقدس بوده و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص این عملیات که فرمود سرداران گیلانی در عملیات کربلای ۲ کربلایی دیگر آفریدند.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح،  عملیات کربلای ۲ را درس خدا شناسی و بصیرت دانست و  افزود: این عملیات دارای مراحل مختلفی بود و با تمام سختی‌هایش اما رزمندگان اسلام از یک هفته قبل برای شرکت در عملیات در پوست خود نمی‌گنجید‌ند و برخی به‌شوخی می‌گفتند که احتمال بازگشت وجود ندارد و احتمالاً شهید یا اسیر می‌شویم که اینگونه هم شد.

 امیر سرتیپ گلفام، سردار شهید محمود قلی‌پور را یکی از فرماندهان دلیر و شجاع در دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: گیلان در دوران دفاع مقدس فرماندهان شجاع بسیار زیادی داشته و یکی از آن فرماندهان دلیر شهید محمود قلی‌پور بوده است که در عملیات‌های مختلف فداکاری بسیار زیادی انجام داده و در عملیات کربلای ۲ شهید راه خدا شد.

وی با اشاره به ویژگی شخصیتی شهید قلی‌پور، افزود: عاشق امام حسین و اهل بیت (ع) بودن، ایمان بسیار زیاد به خدا و مطیع ولی‌فقیه و با بصیرت بودن از جمله مهمترین ویژگی شخصیتی این شهید بوده است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح  با تاکید بر لزوم معرفی شخصیت شهدای گیلانی در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، تصریح کرد: شهید قلی‌پور مسئول عملیات سپاه قدس گیلان بوده و چه در برخورد با منافقین و چه در دوران دفاع مقدس با فرماندهی خود افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده و به موفقیت رسیده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار