خبرهای داغ:
بخشدار صالح آباد تأکید کرد

لزوم توجه ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به منطقه صالح‌آباد

همدان-بخشدار صالح آباد با تقدیر از اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در زمینه‌های مختلف نظیر بازرسی‌ها از اصناف و کنترل قیمت برخی اقلام مورد نیاز جامعه خواهان توجه ویژه به منطقه صالح‌آباد شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۲۱
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، عادل عبدالملکی در دیدار با رئیس سازمان صنعت و معدن استان همدان با تقدیر از اقدامات این سازمان در زمینه‌های مختلف نظیر بازرسی‌ها از اصناف و کنترل قیمت برخی اقلام مورد نیاز جامعه خواهان توجه ویژه به منطقه صالح‌آباد شد.

وی با بیان فوائد بیس ریزی معابر نسبت به مخلوط ریزی افزود: بیس ریزی باعث کاهش گرد و غبار شده و تراکم بستر نیز زیاد و دوام آن نیز افزایش پیدا می‌کند، اما بخش صالح‌آباد با وجود دارا بودن معادن غنی هنوز در برخی نقاط شهر و خیلی از روستاهای کم برخوردار بخش، از گرد و خاک معابر رنج می‌برد .

بخشدار صالح‌آباد ابراز کرد: با توجه به رویکرد محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم و توجه ویژه فرماندار بهار به این بخش چنانچه با درخواست تخصیص بیس مورد نیاز منطقه موافقت شود بخش عمده‌ای از مشکلات معابر بهسازی نشده منطقه رفع می‌شود.

احمدشانیان رئیس سازمان صنعت و معدن استان همدان نیز در ادامه گفت: درخواست شما با وزارت متبوع مطرح شده و با پیگیری استان و مجموعه عوامل اجرایی سازمان به زودی به نتیجه خواهد رسید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات