خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهیان نور به عنوان فرصتی برای شناسایی رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت ساله دفاع مقدس به نسل جوان است که نظام تربیتی متعالی اسلام را رقم می‌زند.
کد خبر: ۹۴۵۵۷۱۹
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی در مراسم اختتامیه اردو‌های راهیان نور دانش آموزی که در محل یادمان شهید بروجردی برگزار شد، اظهار داشت: راهیان نور به عنوان فرصتی برای شناسایی رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت ساله دفاع مقدس به نسل جوان است که نظام تربیتی متعالی اسلام را رقم می‌زند.

وی افزود: معنویت، تدین، ولایت‌مداری و قداست موجود در اردو‌های راهیان نور بدون مثال است. مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان با حضور در این اردو‌ها روحیه شهادت طلبی و ایثار در جبهه‌های مختلف را در خود ارتقا می‌دهند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به اینکه روحیه ایستادگی در برابر دشمنان و مقاومت از جبهه آغاز شده، گفت: رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی نشان دادند که در برابر تحریم‌های دشمنان و نیز فشار‌های خارجی مقاومت می‌کنند و همین روحیه بود که سبب پیروزی ما شد.

وی ادامه داد: امروز نیز شاهد هستیم که روحیه مقاومت اسلامی و ایستادگی در برابر یاوه گویی دشمنان همانند دوران دفاع مقدس در میان جوانان وجود دارد و برپایی اردو‌های راهیان نور با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان هم موید همین موضوع است.

معروفی، بیان داشت: راهیان نور یکی از اقدامات عظیم فرهنگی در کشور ما است که در هیچ برهه تاریخی نظیر ندارد. مدیران باید برای تقویت این ظرفیت عظیم و نیز بهره مندی بیشتر جوانان از فرصت راهیان نور تلاش بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تربیت نسل انقلابی و بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر امام خامنه‌ای تنها با توسل به روحیه انقلابی و توجه به داشته‌های معنوی جامعه است که بهترین ظرفیت و فرصت برای تحقق این امر نیز اردو‌های راهیان نور و نقل خاطرات رزمندگان با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است.

آیین اختتامیه اردو‌های راهیان نور دانش آموزی، صبح امروز با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، اقشار مختلف دانش آموزان و عوامل اجرایی اردو‌های راهیان نور دانش آموزی در ارومیه برگزار شد.

ارسال نظرات