گروه های امدادی آبفای منطقه6تهران با حضور در مناطق بحران زده استان همدان، شبانه روز برای رفع مشکلات آب مردم همدان تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۴۵۵۷۳۸
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب منطقه6تهران با اعلام این خبر گفت: گروه های امدادی آبفای منطقه6تهران از نخستین روزهای بروز مشکل به مناطق درگیر بحران آب استان همدان اعزام شدند و به صورت شبانه روزی در حال کمک و امدادرسانی برای رفع مشکلات آب شهر همدان و شهرها و روستای اطراف هستند.

حسین نامداری افزود: گروه های امدادی و عملیاتی شرکت متشکل از 20 نفر نیرو به همراه تانکر، خودروهای امدادی  و تجهیزات لوله گذاری پلی اتیلن  از تاریخ سی ام مرداد ماه گذشته به استان همدان اعزام شدند و هم اکنون نیز در حال امداد و کمک رسانی به همکاران آبفای استان همدان هستند و شبانه روز تلاش می کنند تا مشکلات به وجود آمده برای مردم شهرها و روستاهای درگیر بحران آب را با یاری همگانی برطرف کنند.

نامداری در پایان با اشاره به حضور و بازدید   مهندس  محرابیان، وزیر   نیرو در جمع گروه امدادی آبفای منطقه6تهران و ابراز لطف و قدردانی از تلاشگران بی ادعای شرکت، از تلاش های جهادی و خدمات ارزشمند گروه های امدادی و عملیاتی آبفای منطقه6تهران برای اصلاح و بازسازی شبکه های تامین و توزیع آب آشامیدنی مناطق بحران زده استان همدان قدردانی کرد.

 

  

 

 

 

ارسال نظرات