سردار حزنی:

باید محرومیت زدایی در کشور را به نتیجه برسانیم/ ۳۵ هزار پروژه محرومیت زدایی در مازندران اجرا شد

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: باید محرومیت زدایی را در کشور به نتیجه برسانیم.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۰۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

باید محرومیت زدایی در کشور را به نتیجه برسانیم/ ۳۵ هزار پروزه محرومیت زدایی و عمرانی در مازندران اجرا شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار ضیاء الدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در  آئین تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی استان مازندران در سالن غدیر سپاه کربلا با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که خیر دنیا و آخرت در رسیدگی به محرومان است، گفت: استان سرسبز مازندران با بیش از ۳ میلیون جمعیت  عقب ماندگی در حوزه‌های آب و بهداشت و .. دیده می‌شود که در قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی در تلاش هستیم تا مشکلات مردم و مناطق کم شود.

سردار حزنی با بیان اینکه مازندران در مسئله مساجد دچار محرومیت است، افزود: مازندران نیاز به ۶ هزار مساجد دارد که در مناطق بالا دست مردم به مساجد نیاز دارند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در ادامه سخنان خود از اجرای ۲ هزار ۸۷۸ پروژه تا به امروز در بخش محرومیت زدایی در مازندران خبر داد و اضافه کرد: ۳۲ هزار ۶۶۰  پروژه عمرانی در مازندران به سرانجام رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: این فقر نیست که مردم را آزار می دهد، بلکه اختلاف طبقاتی و  ناعدالتی در توزیع امکانات مردم را آزار میدهد.

 سردار حزنی بیکاری، اعتیاد، طلاق، ناکارآمدی اقتصاد کشور در ظرف ۲۵ سال اخیر و خشکسالی را از جمله مشکلات کشور برشمرد و گفت: مازندران  در بخش طلاق دچار مشکل است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در ادامه با بیان اینکه مردم ایران گنج های پنهان هستند، افزود: ایران دارای منابع طبیعی و انسانی عظیمی در دنیا است و برای همین باید سخت کار کنیم، تا مشکلات مردم رفع شود.

باید محرومیت زدایی در کشور را به نتیجه برسانیم/ ۳۵ هزار پروژه محرومیت زدایی در مازندران اجرا شد

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور باید مردمی شود تا محرومیت از بین برود و مشکلات حل شود، خاطرنشان کرد: باید محرومیت زدایی را در کشور به نتیجه برسانیم .

سردار حزنی به جنگ نرم دشمن علیه انقلاب، القای ناامیدی و فاصله اندازی بین نظام و مردم  توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: مسئولین باید  برای ریشه کنی فقر و محرومیت تلاش کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه  به گروه های جهادی و نقش آنها در محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی آموزش محور برای برخی از مسائل آسیب زا کار کنند.

وی با اشاره به اینکه پروژه های محرومیت زدایی کوچک و زودبازده است، افزود: گروه های دانش بنیان باید با دانش های نوین برای رفع محرومیت وارد عمل شوند.

سردار حزنی با بیان اینکه در تمام روستاهای محروم مازندران، باید گروه ها ی جهادی فعال شوند و پروژه های خرد محرومیت زدایی را به سرانجام برسانند، گفت :در بخش ریشه کنی اعتیاد و ترویج ازدواج آسان باید روستا به روستا عمل شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با اعلام اینکه سپاه آمادگی کامل برای اجرای پروژه های زودبازده در روستاهای محروم را دارد، خاطرنشان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی در مسئله  آزادسازی زندانیان و تهیه دیه برای زندانیان جرائم غیر عمد ، احداث بیمارستان های صحرایی و رسیدگی به نیازهای اولیه مردم روستاهای محروم هم اعلام آمادگی می کند.

سردار حزنی با بیان اینکه در کارهای محرومیت زدایی سیستم باید بسیار دقیق و شفاف باشد، اضافه کرد: در حوزه های رفع عقب ماندگی ها و  محرومیت ها نباید ذره ای انحراف در مسئله مالی وجود داشته باشد.

وی در پایان  با قدردانی از همه گروه های جهادی و مسئولین، خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم از همه کسانی که برای حل مشکلات معیشتی و بیکاری مردم تلاش می کنند، قدردانی کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها