فرمانده سپاه کربلا:

محرومیت زدایی نقطه مقابل سیاه نمایی دشمنان است / خدمات رسانی به مردم امید را در جامعه زنده می‌کند

ساری-سردار مسلمی با تصریح بر سیاه نمایی دشمن از دستاوردهای انقلاب، افزود:گروه های جهادی و اقدامات محرومیت زدایی در نقطه مقابل دشمن قرار دارند.
کد خبر: ۹۴۵۵۹۰۸
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا امروز در آئین تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی استان مازندران در سالن غدیر سپاه کربلا با اشاره به اینکه محرومیت زدایی موجب امیدآفرینی در جامعه است، گفت: دشمن باهمه ابزارها به دنبال ایجاد ناامیدی مردم از نظام و انقلاب است.

سردار مسلمی با تصریح بر سیاه نمایی دشمن از دستاوردهای انقلاب، افزود:دشمن سرمایه اجتماعی نظام را هدف قرار داده است.

خبر

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که گروه های جهادی و اقدامات محرومیت زدایی در نقطه مقابل دشمن قرار دارند، ادامه داد: خدمت رسانی به محرومین باعث امیدواری در دل مردم میشود.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه همه مسئولین در یک سنگر و در یک صف برای رفع محرومیت در نقطه مقابل دشمنان قرار دارند، اضافه کرد: هرمدیر و مسئول و نماینده ای در جایگاه خود برای رفع محرومیت تلاش می کند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه برخی از ادارات و نهاد‌ها زمینه خدمت به مردم را برای گروه‌های جهادی فراهم می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم محروم همیشه و در هر زمان پای کار انقلاب هستند.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود به ۳ هزار پروژه فعال محرومیت زدایی در حوزه ها‌ی عمرانی، آموزشی، اقتصادی مقاومتی و فرهنگی در استان اشاره و اعلام کرد:  اعتبار این پروژه‌ها ۱۳۰۰ میلیارد تومان است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ۳۳۰ میلیارد تومان هم تحت عنوان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای حل مشکلات آب ۱۲۸ روستا هزینه شده است، خاطرنشان کرد: مشکلات آب شرب ۳۸۰ روستا دیگر هم  با هزینه ۴۲۰ میلیارد در سال آینده حل خواهد شد.

سردار مسلمی به همدلی و هم افزایی بین مدیران و گروه های جهادی در مازندران هم اشاره کرده و یادآور شد: اصحاب رسانه همیشه پای ثابت اخبار حوزه محرومیت زدایی هستندو باید از آنها قدردانی شود.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه بسیجیان در صف اول محرومیت زدایی، قرار دارند گفت: مردم نوازی ،مردم یاری و مردم داری مهم ترین اهدف ماست و هرکاری برای مردم انجام دهیم ،کم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار