آقاجانی در گفتگو با بسیج خبر داد:

کمک ۲۰۰۰ میلیارد ریالی خیرین به مردم مناطق محروم مازندران

ساری-مدیر عامل مجمع خیرین محرومیت زدایی مازندران اعلام کرد: خیرین در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان در سه موضوع محرومیت زدایی، اشتغالزایی و خدمات رسانی کمک کردند.
کد خبر: ۹۴۵۵۹۰۳
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی استان مازندران امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا و با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی و معاون اقتصادی استانداری مازندران، فرمانداران و فرماندهان سپاه‌های شهرستانی، مدیران نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مسئولین بسیج سازندگی و سرگروه‌های جهادی استان در سالن اجتماعات ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

آقاجانی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به عملکرد مجمع خیرین محرومیت زدایی درسال گذشته گفت: مجمع در سه موضوع خدمات رسانی، محورمیت زدایی و  اشتغالزایی فعال است.

مدیرعامل مجمع خیرین محرومیت زدایی با اعلام اینکه ۲۹ عنوان برنامه را این مجمع اجرا کرده است، افزود: در خدمت رسانی ۶ عنوان برنامه، در محرومیت زدایی ۱۸ و در اشتغال زایی ۵ عنوان برنامه را اجرا شده است.

آقاجانی با تصریح بر اینکه مجمع خیرین محرومیت زدایی پشتیبان بسیج سازندگی و کار اجرایی بر عهده بسیج سازندگی سپاه کربلا می‌باشد، ادامه داد: با حمایت این مجمع ۲۵۲ خانه مدد جویی کمیته امداد در سال گذشته ساخته و تحویل شد.

به گفته مدیرعامل مجمع خیرین محرومیت زدایی مازندران ۱۰۲ خانه محروم بهسازی و ۹۰۳ سری جهیزیه عروس تهیه و تحویل نوعروسان شد.

آقاجانی با اشاره به مجامع خیرین شهرستان‌ها که ظرفیت‌های اجتماعی و مالی خود را برای رفع محرومیت پای کار آوردند، اعلام کرد: خیرین در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان در سه موضوع محرومیت زدایی، اشتغالزایی و خدمات رسانی  کمک کردند.

آقاجانی در پایان سخنان خود با قدردانی از سپاه کربلا و بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: همه زیرمجموعه‌ها ورده‌های سپاه که به اعتماد مردم جامه عمل پوشاندند و امانت اصلی مردم را در راه اصلی خود که همان محرومیت زدایی است هزینه کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار