سردار حزنی در گفتگو با بسیج:

در تلاش برای ریشه کنی فقر در جامعه هدف هستیم

ساری-سردار حزنی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال و سال آینده بتوان ریشه فقر را در جامعه هدف از بین برد و یا آن را کم کرد.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۹۶
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی استان مازندران امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱  به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا و با حضور سردار حزنی  معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی و معاون اقتصادی استانداری مازندران، فرمانداران و فرماندهان سپاه‌های شهرستانی، مدیران نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مسئولین بسیج سازندگی و سرگروه‌های جهادی استان  در سالن اجتماعات ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

سردار حزنی در حاشیه این مراسم درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه ماموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تامین امنیت پایدار است، گفت: سپاه در کنار این ماموریت اصلی، به محرومیت زدایی ، مردم داری، مردم نوازی و مردم یاری هم می پردازد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تصریح بر اینکه محرومیت زدایی سپاه در مناطق مرزی، صعب العبور و محورم کشور است، افزود:تا به امروز کار‌های خوبی در بخش‌های عمرانی، غیرعمرانی، آبرسانی، امنیت غذایی و ... توسط سپاه کربلا در مازندران انجام شده است.

به گفته سردار حزنی همه رده‌های سپاه در کل کشور موظف هستند ضمن اجرای ماموریت اصلی خود به محورمیت زدایی هم بپردازند.

سردار حزنی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال و سال آینده بتوان ریشه فقر را در جامعه هدف از بین برد و یا آن را کم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار