خبرهای داغ:
اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در بیانیه ای در واکنش به قطع روابط دیپلماتیک آلبانی با ایران بر تبدیل آلبانی به کانون تهدید علیه امنیت ملی مردم ایران تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۵۶۲۰۴
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

دولت آلبانی،کانون تهدید علیه امنیت ملی مردم ایران

به گزارش خبرگزاری بسیج، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در واکنش به قطع روابط دیپلماتیک آلبانی با جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اذْکُرُوا نِعْمَةَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ جَاءَتْکُمْ جُنُودٌ فَأَرْسَلْنَا عَلَیْهِمْ رِیحًا وَجُنُودًا لَمْ تَرَوْهَا ۚ وَکَانَ اللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرًا

ای اهل ایمان، به یاد آرید نعمتی را که خدا به شما عطا کرد وقتی که لشکر بسیاری (از یهودیان) بر شما حمله‌ور شدند(و قصد ترور پیامبر را داشتند)، پس ما بادی تند و سپاهی بسیار (از فرشتگان) که به چشم نمی‌دیدید فرستادیم، و خدا خود به اعمال شما بینا بود.

سوره احزاب؛ آیه ۹

ملت شهید پرور ایران

همانطور که در اخبار مطلع شدید؛ دولت آلبانی روابط دیپلماتیک خود را با میهن اسلامی ما قطع کرده است. نام آلبانی و تیرانا؛ از زمانی وارد ادبیات سیاسی کشور ما گردید که دولت این کشور تصمیم گرفت در ازای کسب اندک سرمایه مالی و همچنین تحت فشار سرویس های اطلاعاتی غرب؛ سرزمین خود را در اختیار فرقه ای قرار دهد که دستش به خون عزیزترین فرزندان ما آلوده است.

سازمان تروریستی منافقین که نام آن در تاریخ ایران با واژگان ترور؛ وحشت و جنایت گره خورده است دیرزمانی است که پس از آوارگی از کمپ اشرف مشغول طراحی ترور و جنگ‌روانی علیه ملت ما در تیرانا است و تحت امانی که دولت آلبانی به این تروریست های روسیاه تاریخ داده است به توطئه علیه ملت ما و دیگر ملل منطقه میپردازند. هنوز یاد زخم ترور هفده هزار زن و کودک و پیر و جوان و کاسب و معلم بر روی پیکر رویین تن ایران عزیز از خاطر مردم ما نرفته است.

جنایات آنها در همکاری با دولت صدام علیه ملت ایران و همکاری با استخبارات عراق علیه رزمندگان دفاع مقدس و لو دادن اسرار سری سربازان وطن در جنگ با رژیم بعث نقطه سیاهی از کارنامه این فرزندان التقاط است که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

این سازمان تروریستی علاوه بر جنایت علیه ملت ایران؛ به دیگر ملت های مظلوم منطقه نیز رحم نکرد.

غارت اموال ملت عراق و همراهی با حکومت بعث در کشتار شیعیان و کردهای این کشور بخش دیگری از خیانت آن ها علیه مردم منطقه میباشد.

در دهه اخیر نیز شاهد آن بودیم که این عروسک ترور به عقد هم مسلک خود؛ دولت تروریستی سعودی؛ درآمد و نقش آموزش تکفیری ها و فرقه سازی از داعش را بر عهده گرفت و در به خاک و خون کشیدن مردم سوریه بازیگردان اساسی بود و هنوز این زخم ها کهنه نشده بود که اینبار دست پدر خوانده داعش از آستین دولتمردان آلبانی خارج گردید.

دفتر تحکیم وحدت ضمن محکومیت این پیوند شوم نکاتی را در سه محور بیان میدارد:

محور اول:

دولت آلبانی با در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود برای ایجاد پایگاه و آموزش؛ ارائه مساعدت های فنی و اطلاعاتی و فراهم آوردن انواع تسهیلات برای سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریزم دولتی است و اعلامیه سازمان ملل مبنی بر منع مداخله بر امور داخلی کشورها و حمایت از استقلال و حاکمیت کشور ها را نقض نموده است؛ دولت آلبانی بداند که ملت ما دفاع مشروع از خود در مقابل تروریزم سازمان یافته را برای خود محفوظ می داند و علاوه بر وظیفه دولت جمهوری اسلامی برای دفاع از امنیت شهروندان خود؛ نیروهای انقلابی سراسر دنیا و نهضت های جهانی آزادی خواه تا تصفیه بقایای این قرقه خون آشام از پای نخواهند نشست.

محور دوم:

دولت آلبانی با قطع روابط دیپلماتیک خود با ایران و همچنین در اختیار قرار دادن سرزمین خود برای استفاده دشمنان ملت ایران عملاً به کانون تهدید علیه امنیت ملی مردم ایران تبدیل شده است؛ بایستی وزارت خارجه جمهوری اسلامی هرچه سریعتر به گستاخی دولت آلبانی پاسخ درخور بدهد و هرچه زودتر عناصر این دولت متخاصم را از خاک ایران اخراج کند.

محور سوم:

دولت آلبانی و دیگر دولت های عضو ناتو_این حامیان همیشگی تروریسم سازمان یافته_ باید بدانند که چاقوی تروریزم دسته خود را خواهد برید. به آن ها توصیه میکنیم که سرنوشت تلخ کشتار مردم عراق در قیام شعبانیه را که توسط این فرقه انجام شد نصب العین خود قرار دهند و اگر اندکی به امنیت ملت خود پایبند هستند بدانند که تاریخ تکرار میگردد و خنجری که در اختیار فرزندان رجوی داده اند به زودی بر گردن ملت های خود خواهد نشست و دیری نپاید که نطفه ناامنی که در تیرانا بسته شده است به هیولای هفت سر ترور در دیگر نقاط کشورهای عضو ناتو تبدیل خواهد شد.

تهدید ملت ایران به مقابله دسته جمعی نواختن طبل تو خالی است که ادعاهای گزاف کاخ سفید و همپیمانان اش را میرساند.

آمریکا و همپیمانان در ناتو بدانند که در صورت هرگونه تعدی به ایران اسلامی بنا بر وعده الهی نعمت امنیت مشمول ملت ایران (که اهل ایمان هستند) خواهد شد و شر دشمنان این ملت به خود آن ها بازخواهد گشت زیرا این وعده جاوید قرآن کریم میباشد که؛ "ومکروا ومکرالله و الله خیرالماکرین."

ارسال نظرات