خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش مهر جهادگران با اهدا ۳۰۰۰ لوازم التحریر در پویش ملی همکلاسی مهربان

باستان گفت: رزمایش گروه های جهادی بسیج دانش آموزی در سومین پویش ملی همکلاسی مهربان ۳۰۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان خوزستانی اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۵۶۲۱۴
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

به گزارش بسیج، باستان، مسئول بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به پویش ملی همکلاسی مهربان ۳گفت: این پویش از تیرماه سال گذشته شروع شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد تا لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند اهدا گردد.

باستانی بیان داشت: مجموعا هدف گذاری که انجام شده حداقل ۱۰۰ هزار بسته تا ۱۵ مهرماه در اختیار دانش آموزان مناطق کم برخوردار قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اهمیت این پویش به چهار ویژگی خاص این پویش اشاره کرد و گفت:  اول اینکه لوازم التحریر ایرانی برای حمایت از کالای ایرانی تا دانش آموزان به این بلوغ برسند تا از لوازم التحریر ایرانی استفاده کنند دوم اینکه این پویش با کمک تشکل ها، مدیران و معلمین انقلابی مدارس و همه دانش آموزان یک کار جمعی انجام شده و سوم اینکه در این پویش لوازم التحریر اسامی و تصویر ملی مذهبی و انقلابی طراحی شده همه با هم می‌خواهیم کمک کنیم هیچ دانش آموزی بخاطر نداشتن لوازم التحریر از تحصیل باز نماند از همه خیرین و ارگان ها میخواهیم ما را یاری کنند تا بتوانیم به دانش آموزان بیشتری کمک کنیم.

وی افزود: هدف‌گذاری ما از تیرماه سال گذشته تاکنون در کل کشور حداقل ۵۰۰ هزار بسته است که تاکنون ۱۲۰ هزار بسته توزیع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار