مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

خدمت رسانی 300 کارمند بسیجی به زائران پاکستانی

سرهنگ نکوئی گفت: بیش از 300 کارمند بسیجی در 3 منطقه از سیستان و بلوچستان در 10 موکب در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستند.
کد خبر: ۹۴۵۶۲۳۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهان در حاشیه بازدید از زائر سرای امام رضا و خدمت رسانی کارمندان بسیجی گفت:  خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین افتخار بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و از لحظه لحظه این توفیق الهی استفاده کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که متاسفانه به علت شیوع و همه گیری ویروس منحوس کرونا توفیق خدمت رسانی زوار حسینی از ما گرفته شده بود، امسال به لطف الهی با کم شدن محدودیت ها شاهد حضور زائران پاکستانی به سیستان و بلوچستان و خدمت رسانی کارمندان بسیجی در سطح استان هستیم.

سرهنگ نکوئی ادامه داد: همزمان با ورود زائران پاکستانی به سیستان و بلوچستان بیش از 300 کارمند بسیجی از ادارات کل جهت خدمت رسانی پای کار آمده اند.

این مسئول ادامه داد: ادارات و ارگانها با تمام توان پیگیر امورات زوار در مجوعه های اداری بوند که توانستیم  بیش از 10 موکب در 3 منطقه از استان در مرز میرجاوه، مرز ریمدان و زاهدان که شاخص ترین موکب در مجموعه اداره کل زندان ها برپا شده است، با برنامه ریزی میزبان شبی هزار رو پانصد نفر زائر هستند.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بسیج کارمندان با تمام توان پای کار آمدن و در خدمات دهی به راه اندازی موکب در جاهای مختلف با هما هنگی‌هایی که انجام میشه کار را انجام می دهند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار